Gå til innhold

Anbefalte innlegg

for ingen greie å legge sammen to og to ?

 

topicen er om nokia og Omnistepp annbefaller å ringe til Nokia Customer Care ?

 

 

ehr,- dette blei vanskelig.

 

Ha ei fin natt Crazysteps, meiner at dette blir for barsnlig og derfor går jeg og legger meg... nn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for ingen greie å legge sammen to og to ?

 

topicen er om nokia og Omnistepp annbefaller å ringe til Nokia Customer Care ?

Trådene utvikler seg vettu. Dette ser vi jo hele tiden, at et forum som starter med ett spørsmål avsluttes med noe helt annet.

 

I dette tilfellet tok trådene en liten vri og svaret til omnipresent passet på begge. Hadde han brukt quote hadde man sett med én gang hvem han mente å svare.

Lenke til kommentar
Tråden handler om N6600, ikke P900.

 

Tilogmed et lite barn skjønner hvorfor omnipresent anbefaler å ringe NCC.

Er du helt skada? Selv om dette startet med en Nokia så gled det over på en P900 etterhvert. Svaret passet like godt på begge to, men siden det ble skrevet rett etter innlegget om P900 er det NATURLIG at omnipresent svarer på DET.

 

Om han mente at svaret skulle til trådstarter burde han brukt quote!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har jo fått igjen en mail nå, takk for linken forresten min piksel blir ikke dekket ifølge de reglene.

 

MELDING

Hei

Jeg har kjøpt meg en nokia 6600 og denne har uheldigvis en død pixel som det

etter jeg forstår er en feil fra fabrikken. Denne telefonen kostet 5700kr og

nokia custom care og stedet der jeg kjøpte min mobil ønsker ikke å reparere

skaden eller skifte ut moibilen (noe de skal etter forbrukerkjøpsloven.)

 

Hvordan kan jeg få denne mobilen reparert uten at jeg må betale for en helt

ny skjerm?

 

Har jeg krav på feilretting?

 

 

 

 

SVAR

Er det feil på produktet og dette er kjøpt til personlig bruk og ikke

fakturert på et firma vil du etter den nye forbrukerkjøpsloven som gjelder

fra 1.7.2002 ha krav på en ny mobiltelefon. Når du ikke frem med kravet kan

du følge oppskriften i vår klageveileder som du finner i linken nedenfor som

ender på ordet klage.

 

Med vennlig hilsen

Forbrukerrådet i Oslo

 

Telefon: 815 58 200

 

Se også vår hjemmeside og klageveileder:

http://forbrukerportalen.no

http://forbrukerportalen.no/Emner/klage

 

Svaret er jo veldig standard så det blir nok en telefon dit til uken

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Er du helt skada? Selv om dette startet med en Nokia så gled det over på en P900 etterhvert. Svaret passet like godt på begge to, men siden det ble skrevet rett etter innlegget om P900 er det NATURLIG at omnipresent svarer på DET.

 

Om han mente at svaret skulle til trådstarter burde han brukt quote!

Kutt ut slike kommentarer...skaper bare dårlig stemmning og ødelegger threaden.

Lenke til kommentar
har jo fått igjen en mail nå, takk for linken forresten min piksel blir ikke dekket ifølge de reglene.

 

MELDING

Hei

Jeg har kjøpt meg en nokia 6600 og denne har uheldigvis en død pixel som det

etter jeg forstår er en feil fra fabrikken. Denne telefonen kostet 5700kr og

nokia custom care og stedet der jeg kjøpte min mobil ønsker ikke å reparere

skaden eller skifte ut moibilen (noe de skal etter forbrukerkjøpsloven.)

 

Hvordan kan jeg få denne mobilen reparert uten at jeg må betale for en helt

ny skjerm?

 

Har jeg krav på feilretting?

 

 

 

 

SVAR

Er det feil på produktet og dette er kjøpt til personlig bruk og ikke

fakturert på et firma vil du etter den nye forbrukerkjøpsloven som gjelder

fra 1.7.2002 ha krav på en ny mobiltelefon. Når du ikke frem med kravet kan

du følge oppskriften i vår klageveileder som du finner i linken nedenfor som

ender på ordet klage.

 

Med vennlig hilsen

Forbrukerrådet i Oslo

 

Telefon: 815 58 200

 

Se også vår hjemmeside og klageveileder:

http://forbrukerportalen.no

http://forbrukerportalen.no/Emner/klage

 

Svaret er jo veldig standard så det blir nok en telefon dit til uken

Forbrukerrådet har igjen gjort det :p de har nemlig glemt å si at viss ombytte av produktet er en for stor kostnad for butikken har de rett på å få reparere den.

Lenke til kommentar

Slim FR tolker loven trur eg at eg det må vere store mangler med den boka dei har fått.

For den ser ut til å mangle ganske vesentlige ting når det gjeld forbrukerkjøpsloven.

 

Trur nok at dei bør ta ei reklamasjonsak mot leverandøren av lovboka for den har vesentlige mangler.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...