Errae Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 for ingen greie å legge sammen to og to ? topicen er om nokia og Omnistepp annbefaller å ringe til Nokia Customer Care ? ehr,- dette blei vanskelig. Ha ei fin natt Crazysteps, meiner at dette blir for barsnlig og derfor går jeg og legger meg... nn Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 for ingen greie å legge sammen to og to ? topicen er om nokia og Omnistepp annbefaller å ringe til Nokia Customer Care ? Trådene utvikler seg vettu. Dette ser vi jo hele tiden, at et forum som starter med ett spørsmål avsluttes med noe helt annet. I dette tilfellet tok trådene en liten vri og svaret til omnipresent passet på begge. Hadde han brukt quote hadde man sett med én gang hvem han mente å svare. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Tråden handler om N6600, ikke P900. Tilogmed et lite barn skjønner hvorfor omnipresent anbefaler å ringe NCC. Endret 10. mars 2004 av jendor Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Sendte en mail til forbrukerrådet får se hva de sier om saken Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tråden handler om N6600, ikke P900. Tilogmed et lite barn skjønner hvorfor omnipresent anbefaler å ringe NCC. Er du helt skada? Selv om dette startet med en Nokia så gled det over på en P900 etterhvert. Svaret passet like godt på begge to, men siden det ble skrevet rett etter innlegget om P900 er det NATURLIG at omnipresent svarer på DET. Om han mente at svaret skulle til trådstarter burde han brukt quote! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva er det du prøver å oppnå ved å slenge så mye dritt? Ro ned, gutten min. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 men uansett sjekk her! for eksakte detaljer om døde pixler (= Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) har jo fått igjen en mail nå, takk for linken forresten min piksel blir ikke dekket ifølge de reglene. MELDING Hei Jeg har kjøpt meg en nokia 6600 og denne har uheldigvis en død pixel som det etter jeg forstår er en feil fra fabrikken. Denne telefonen kostet 5700kr og nokia custom care og stedet der jeg kjøpte min mobil ønsker ikke å reparere skaden eller skifte ut moibilen (noe de skal etter forbrukerkjøpsloven.) Hvordan kan jeg få denne mobilen reparert uten at jeg må betale for en helt ny skjerm? Har jeg krav på feilretting? SVAR Er det feil på produktet og dette er kjøpt til personlig bruk og ikke fakturert på et firma vil du etter den nye forbrukerkjøpsloven som gjelder fra 1.7.2002 ha krav på en ny mobiltelefon. Når du ikke frem med kravet kan du følge oppskriften i vår klageveileder som du finner i linken nedenfor som ender på ordet klage. Med vennlig hilsen Forbrukerrådet i Oslo Telefon: 815 58 200 Se også vår hjemmeside og klageveileder: http://forbrukerportalen.no http://forbrukerportalen.no/Emner/klage Svaret er jo veldig standard så det blir nok en telefon dit til uken Endret 20. mars 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er du helt skada? Selv om dette startet med en Nokia så gled det over på en P900 etterhvert. Svaret passet like godt på begge to, men siden det ble skrevet rett etter innlegget om P900 er det NATURLIG at omnipresent svarer på DET. Om han mente at svaret skulle til trådstarter burde han brukt quote! Kutt ut slike kommentarer...skaper bare dårlig stemmning og ødelegger threaden. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 har jo fått igjen en mail nå, takk for linken forresten min piksel blir ikke dekket ifølge de reglene. MELDING Hei Jeg har kjøpt meg en nokia 6600 og denne har uheldigvis en død pixel som det etter jeg forstår er en feil fra fabrikken. Denne telefonen kostet 5700kr og nokia custom care og stedet der jeg kjøpte min mobil ønsker ikke å reparere skaden eller skifte ut moibilen (noe de skal etter forbrukerkjøpsloven.) Hvordan kan jeg få denne mobilen reparert uten at jeg må betale for en helt ny skjerm? Har jeg krav på feilretting? SVAR Er det feil på produktet og dette er kjøpt til personlig bruk og ikke fakturert på et firma vil du etter den nye forbrukerkjøpsloven som gjelder fra 1.7.2002 ha krav på en ny mobiltelefon. Når du ikke frem med kravet kan du følge oppskriften i vår klageveileder som du finner i linken nedenfor som ender på ordet klage. Med vennlig hilsen Forbrukerrådet i Oslo Telefon: 815 58 200 Se også vår hjemmeside og klageveileder: http://forbrukerportalen.no http://forbrukerportalen.no/Emner/klage Svaret er jo veldig standard så det blir nok en telefon dit til uken Forbrukerrådet har igjen gjort det de har nemlig glemt å si at viss ombytte av produktet er en for stor kostnad for butikken har de rett på å få reparere den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 De har også bare svart difust på spørsmnålet. Så dette ser ut som et standardsvar Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 er dessverre typsisk forbrukerrådet. så kommer kundene til butikken helt hjernevaska av FR som tolker deler av loven )= Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Slim FR tolker loven trur eg at eg det må vere store mangler med den boka dei har fått. For den ser ut til å mangle ganske vesentlige ting når det gjeld forbrukerkjøpsloven. Trur nok at dei bør ta ei reklamasjonsak mot leverandøren av lovboka for den har vesentlige mangler. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hehe,- altså de er der for forbrukera. må rekne med at de vinkler alt til forbrukern ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå