Sealine Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvilken er best? Hvilken prosessor er kjappest? Hvilken tar best biler/film? Hvilken har flest funksjoner? Hvilken har mp3 spiller som ikke 6600 har ? hehe, alt mulig.. Skriv deres meninger om hvilken som er best. Jeg vil vite hvilken jeg helst skulle brukt pengene på. Sleng ut komentarer og meninger! Holder en finger på p900, og kommer til og gjøre det om dere der ute ikke klarer og overtale meg. (det klarer dere egentlig ikke uansett men det får være en annen sak!) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvilken er best? Hvilken prosessor er kjappest? Hvilken tar best biler/film? Hvilken har flest funksjoner? Hvilken har mp3 spiller som ikke 6600 har ? hehe, alt mulig.. Skriv deres meninger om hvilken som er best. Jeg vil vite hvilken jeg helst skulle brukt pengene på. Sleng ut komentarer og meninger! Holder en finger på p900, og kommer til og gjøre det om dere der ute ikke klarer og overtale meg. (det klarer dere egentlig ikke uansett men det får være en annen sak!) Ingen grunn til å bytte valg bortsett fra pris og størelse... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler... HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg Endret 7. mars 2004 av Sealine Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler... HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg Vel, jeg var morsom tilbake, fordi du hadde et morsomt topic. Vil du høre? Nummer en: Dette skulle vært i Symbian-forumet. Ja, en annen kategori. Forstår du? Nummer to: Vi kan ikke endre dine meninger om hva du skal kjøpe, ergo; unødvendig innlegg. Nummer tre: Flytting av tråd er rapportert. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nummer fire: Caps Lock er teit! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nummer fem: Flaming er unødvendig, og som det står i retningslinjene skal man ikke ta opp skrivefeil og slikt... Men jeg ville valgt P900 Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HVA? Hvilken telefon tar best biler? Du, det er en telefon, ikke et verktøy for å stjele biler... HAHAHHAHAH NÅ VAR DU UFATTELIG MORSOM! JEG HADDE HELLER IKKE SKJØNT HVA JEG MENTE DER! IHVERTFALL IKKE MED TANKE PÅ AT JEG SKREV SLASH FILM BAK! kan du ikke spare deg Vel, jeg var morsom tilbake, fordi du hadde et morsomt topic. Vil du høre? Nummer en: Dette skulle vært i Symbian-forumet. Ja, en annen kategori. Forstår du? Nummer to: Vi kan ikke endre dine meninger om hva du skal kjøpe, ergo; unødvendig innlegg. Nummer tre: Flytting av tråd er rapportert. Utroligt at folk ikke kan stille et elementært spørgsmål uden at skulle overdænges med dine dumsmarte kommentarer. Hvis du ikke gider svare, kan du jo bare lade være. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Enig med Tadcomp der: "Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. " P900 er konge! Det var min mening.... Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Bra du er våken tadcomp, du har helt rett vedr flaming! P900 sin Symb versjon er en mer åpen platform. MAO lettere med 3p applikasjoner etc. Men mangler den lette joy-stick navigeringen 6600 har. Smak og behag så lenge det ikke er snakk om pris! Se forøvrig dette forumet: http://members.lycos.co.uk/lkm1989/start.html Enjoy! Endret 7. mars 2004 av Dr.Phone Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Spør du meg er SE P900 overlegen på alle felt. Skriver du få tekstmeldinger skrur du av hele flippen foran og koser deg med rulleknappen på venstresiden. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Spør du meg er SE P900 overlegen på alle felt.Skriver du få tekstmeldinger skrur du av hele flippen foran og koser deg med rulleknappen på venstresiden. enig Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ville tatt P900 jeg også. Den er med unntak av størrelse og pris bedre enn 6600. Rart nok ville jeg nok trodd den er bedre enn 6600 på batteri. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Spør du meg er SE P900 overlegen på alle felt.Skriver du få tekstmeldinger skrur du av hele flippen foran og koser deg med rulleknappen på venstresiden. Kameraet eer vel ikke overlegent... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 først, c_u_m8 virker helt cp. p900 har flere og bedre funksjoner enn 6600 på det meste. spiller ikke penger en viktig rolle, burde du gå for den. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 først, c_u_m8 virker helt cp. Hheheehehe! LOL! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) først, c_u_m8 virker helt cp. Hheheehehe! LOL! Unnskyld, hva er det du sliter med? Det var ment som en spøk. Vet du at de som har mangel på å forstå ironi/sarkasme most likely har en sykdom? Endret 8. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) wtf?? Cp? Uten at jeg skal sette noen statement om deg, så kan jeg opplyse om at CP er en (hjerne?)sykdom, og det står for Celebral Parese. Folk med denne sykdommen har store problemer, de klarer ikke spise selv osv., så jeg tviler på at du har CP c_u_m8... Endret 8. mars 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Thredaen er userriøst og har sklidd ut. _OG_ er feilpostet. Skal dere fortsette diskusjonen så lag en ny thread i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg