Gå til innhold

Ir med Lg 5400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det d8u må huske på med de fleste ir telefoner er at du må holde hver ir sender ganske tett mot hverandre for å få godt signal. Generelt så går det ikke ann å sende ringetoner med for.eks en nokia telefon, men hvis du har en sony ericsson, så an du bruke noe som kalles bluetooth, dette er mye bedre enn ir, og du kan sende det meste med dette. Hvis dette da ikke er saken, så brukes ir for det meste slik: Hvis du for.eks. skal sende et bilde, så er det som oftest en meny hvor det står mer eller noe sånt. trykk på dette ok da vil du mest sansynlig få opp en meny hvor det står send, der kan det stå send via ir eller noe lignende. Fikk du svar på ditt sp.mål?

Lenke til kommentar

ja, jeg glemte visst å nevne i teksten at jeg har en Lg 5400. Så det går da ikke å sende feks ringetoner over Ir med en SE da?? Hvis jeg skal sende bilder, er det da bare å aktivere Ir for så å sende, eller er det noen innstillinger jeg må gjøre først? Takk for svaret!! :)

Lenke til kommentar

Det bruker veldig ofte å oppstå problemer når man skal sende via ir fra en telefon type til en annen, som for.eks Nokia- Sony Ericsson. Hvorfor aner jeg ikke, men det bare er slik noen gang!" :) Anbefaler deg å skaffe en Ny nokia med Bluetooth eller en sony ericsson..

Lenke til kommentar
Det bruker veldig ofte å oppstå problemer når man skal sende via ir fra en telefon type til en annen, som for.eks Nokia- Sony Ericsson. Hvorfor aner jeg ikke, men det bare er slik noen gang!" :) Anbefaler deg å skaffe en Ny nokia med Bluetooth eller en sony ericsson..

Sony Ericsson T68i er en billig telefon, med mange nyttige egenskaper. Stolt eier selv ;) Bluetooth har den. Men det er jo klart at den begynner og bli eldre. Hva med en T610?

Endret av Sealine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...