Mester_E Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har problemer med å legge til et spesielt bilde i frontpage. Å dette er ganske rart. Det er et JPEG bilde, og jeg har prøvd å åpna det i photoshop og trykt CTRL+A - CTRL+C og lima inn i et nytt vindu, men det nye bildet funker heller ikke... Jeg er sikker på at kilden er rett, og jeg får fint til å legge til andre bilder, men akkurat dette går ikke, uansett hvor mye jeg vrir og vrenger på det...! Noen som tror dem kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Leecher du bildet fra en annen side? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Nope, er en egen logo som ligger på harddisken, funker ikke engang når dem ligger i samme mappe...! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Rart. Åpne bildet i PhotoShop. File > Save for web. Lagre som bildetmitt.jpg Large bilde i root-mappen for web-området. Start FP. Sett inn > Bilde > Fra fil... Finn bildet ditt (bildetmitt.jpg) og sett det inn. Fortsatt rødt kryss? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 /me vedder på at det er frontpage som føkker opp alt for deg.. garantert Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 /me vedder på at det er frontpage som føkker opp alt for deg.. garantert Nesten i hvertfall! prøv å gjøre det i notepad i stedet! det skulle ikke forundre meg om det funker da! men hvis det ikke gjør det, så er det noe annet rart på gang Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Heey! Det funka! Takk PoleCat Angående Frontpage, ja skal gå over til dreamweaver innen de neste dagene tenkte jeg Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Bør jeg bruke .gif eller .jpg forresten? Akkurat nå var det en wallpaper det var snakk om Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Wallpapers er vel best i .jpeg tror jeg! Fordi .gif kun støtter 256 farger, lønner det seg vel med jpeg i alt annet enn grafikk på sider skulle jeg tro? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Bør jeg bruke .gif eller .jpg forresten? Akkurat nå var det en wallpaper det var snakk om Av de to, bør du bruke jpg til wallpaper. EDIT: Dammit Jibba! Endret 7. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Heey! Det funka! Takk PoleCat Det hender FP "endrer" litt på banen når en bruker cut'n'paste. Rart der der. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Typisk M$ vil nå jeg si Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takker for alle svar så har jeg lært noe idag også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå