Kjell- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Igår la jeg inn Service Pack 1 og etter det var lagt inn så tok det opp til 10 minutter å få starta PC'n. Er det noe galt med Service Pack 1 eller er det noe annet? Det endte med at jeg fjerned Service Pack 1. Da startet Windows XP opp normalt. Lenke til kommentar
zippy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 min erfaring med SP1 er at xp "henger" å går i sirup , fjernet den jeg også Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har selv XP 1, og ting går ihvertfall ikke tregere... Tror nok det er noe annet enn selve packen som gjør det. Men hver sin smak.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 La du inn SP1 rett etter en reforamtering/ny innstallasjon av XP? Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Ja det gjorde jeg tidligere rett etter jeg formatterte, men da var det samme problemet der, men den gangen så var det noe mer feil, windows kunne ikke starte en dag så jeg måtte formattere igjen, så jeg har ikke lagt inn SP1 siden igår. Samme problemet, tregt som frosen sirup. Endret 7. mars 2004 av Kjell- Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Se om dette hjelper, sp1 slowdown . Mvh Meg. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Treg oppstart av windows passer under "windows". Flyttes. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 da jeg kom hjem fra lan på lørdag, begynte jeg og få treg oppstart (winxp pro no sp1 integrert). Men etter å ha lirket og dyttet litt på ide portene, både på hd'en og hk'et, løste alt seg. De har sikkert blitt løs etter bilturen.... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan ha noe med UDMA å gjøre. Høyreklikk på My computer-properties-hardware-device manager-gå på IDE ATA/ATAPI controller- høyreklikk på Primary IDE channel og velg uninstall- restart marskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå