ari_brynjar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg har fått min cs (half-life) ifra lan så jeg måtte finne en cd-key på nettet da er jo den selfølgelig brukt av noen annan på nettet (hvis jeg skal spille på internet) finnes ikke det en crack eller noe som jeg kan spillle me? Endret 7. mars 2004 av ari_brynjar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 trur du bør lese retningslinjene Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva med å kjøpe spillet, koster vel bare en hundrings eller så... Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) sendt til moderator ..så nå blir du kanskje utestengt .. flink gutt Endret 7. mars 2004 av R@MB@stix Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 hva mein du med at jeg blir utestengt, hvor da Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ville tatt farvel mens jeg hadde sjangsen hvis jeg var deg, for moderatorer liker ikke sånt Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Quote fra retningslinje her på forumet: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. se her: http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Videre: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Endret 7. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har fått min cs (half-life) ifra lan så jeg måtte finne en cd-key på nettet da er jo den selfølgelig brukt av noen annan på nettet (hvis jeg skal spille på internet) finnes ikke det en crack eller noe som jeg kan spillle me? God natt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hva mein du med at jeg blir utestengt, hvor da Det er nå det hadde vært gøy å være moderator Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 oooooops jeg viste det ikke Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 half life gav jeg 149 kr for, for et par uker siden. vil si det er verdt det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 diskusjonen stoppes sakte men sikkert her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg