DeeMon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har sitti å plukka sammen denne LAN- siden. Og nå trenger jeg litt kritikk/tilbakemeldinger. Dere kan sikkert nevne det som er positivt oxo.. Jeg er ingen ekspert- designer, vær snill med meg! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Syns den var grei jeg Men kanskje en litt lysere farge i innhold/menyrammene eller bytte ut skriftfargen med en lysere? Endret 7. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dårlig fargevalg på bakgrunn med tekst. I hovedvinduet er det for mørkt og vanskelig å lese Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Liker hva du prøver på men føler vel at du kanskje har vært litt uheldig - blir litt for blått for meg, og kanskje litt mørkt?! er noe usikker på hva jeg ikke liker med det blå. > prøv litt mer kontraster - scanlines..... ihvertfall ton de ned - copyright teksten passer ikke der den er, glir ikke inn. - litt for tykke borders, samt du ikke har reine kanter, om du forstår hva jeg mener? Men jeg liker absolutte hva du prøver på, er vel et veldig bra oppsett for ei lan side. Stå på så blir det nok toppers Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er du klar over hvor vondt det er for øynene og flytte vinduet med de scanlinesene i bakgrunnen? Alle de "runde hjørnene" får en svak kant. Gjennomsiktig på en måte. Teksten er alt for mørk på den ellers så mørke blåfargen. Menyboksene er "feilplasserte". Den på høyre side burde flyttes til toppen, og den nederste på venstre side står for langt i fra den øverste. Headeren kunne sikkert blitt bedre om du droppa den sorte ramma rundt, samt fiksa hjørnene. All tekst trenger mer luft, og til denne siden ble font-sizen for liten. Ilderkast 1 desverre; Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg klarer ikke å se hva som står der. Prøv med lysere skrift. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 - copyright teksten passer ikke der den er, glir ikke inn. Hvor? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 - copyright teksten passer ikke der den er, glir ikke inn. Hvor? /me ser ingen copytight-tekst. Kansje den bare kan sees i Opera? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vel en annen tekstfarge... er vanskelig å lese svart skrift på blå bakgrunn... men ellers var den ganske smooth egentlig! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 - copyright teksten passer ikke der den er, glir ikke inn. Hvor? /me ser ingen copytight-tekst. Kansje den bare kan sees i Opera? Bruker ikke Opera så det er nok ikke tilfellet hehe Men så nå at den ikke finnes på index sia men HER Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hmm, det meste har blitt ramsa opp, og desverre så er det einaste eg har lyst å sei at du bør starte all over... Gi blaffen i tabeller - det er _ut_ og har aldri vert in! Lær deg CSS og bruk <div>'s! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 få ting til å henge mer sammen.. sånn det er nå bare flyter alt rundtomkring, det er ikke noe struktur i siden.. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Kan du tabeller, kan du (nesten) CSS. Det følger nesten det samme prinsippet. Konverterte en side til CSS på under en time. Vel, tilbake til siden din. - Få vekk de grusomme kantene. - Bruk en mer diskrè bakgrunn - Menyene og tekstfeltet har alt for sterke bakgrunnsfarger. *au*, øynene mine - menyen til høyre er plassert veldig rart. - headeren er mindre enn selve bredden på det som ligger under. Ser helst at den er like bred. - Ellers, fin header Prøv å ha slikt fargevalg på resten av siden. Har "testet" siden i Mozilla Firefox, som forøvrig er den beste nettleseren - uansett OS. Ønsk meg velkommen tilbake, de som husker meg Endret 7. mars 2004 av yNx Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 uhmm.. BLUESCREEN! og de scanlines'ene.. *brrr* det meste er vel sagt vil jeg tro... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 uhmm.. BLUESCREEN! DU gav meg en knall idè til et design! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 uhmm.. BLUESCREEN! DU gav meg en knall idè til et design! Skal du lage en BSoD-side? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg fikk vondt i øynene. - sehr merklich rundt kantene - crazy fargevalg. sorry: negativt ment - mer padding, takk! - ikke helt optimalt fontvalg - billige ps-effekter, som ikke er helt vellykka Det blir to ildere herfra. Stå på! Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 - Fixa bg, scanlines - Fixa header - Pluss annet oplegg.. Bedre nå?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bedre, men desverre en lang vei igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå