Karate kid Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå er Nokia 6230 ute!!!!! Jeg har fått en mail inne på internett og det står at den er ute!!! Det står faktisk inne på denne siden Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvor fikk du den mailn fra? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå er Nokia 6230 ute!!!!!Jeg har fått en mail inne på internett og det står at den er ute!!! Det står faktisk inne på denne siden Hvilken side? Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvor fikk du den mailen i fra? Har meldt meg på en hel haug med ulike mailingslister for å få mail når telefonen er i salg, men har ikke hørt noe enda Vet du eventuellt hvem som selger den da? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 jeg fikk mail av nokia når 3660 var ute.. mailen fra nokia kom lenge etter den var komt ut! Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Det sto på mailen min at nå hadde Nokia 6230 komt ut. Du kunne se det på www.amobil.no. Det sto det ihvartfall !! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ja, men hvor fikk du mailen fra? Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har vist fått en mail som skulle være "morsom." Jeg fikk den av en venn. Han kjedet seg litt sinnsykt. Herregud! Når det lixom sto at den var ute sjekket jeg ikke hvem som sendte den. Men de hadde sett at den var ute på en side ifra utlandet. Det er sikkert bare kødd det også. Han sendte nettop en mail om at han hadde skrevet den. NEEEEEEEI Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Fra en venn sin mail. Sorry Beklager Unskyld Lei meg Endret 7. mars 2004 av Karate kid Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Edit: ops, feilpost. Endret 7. mars 2004 av rontonic Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har vist fått en mail som skulle være "morsom." Jeg fikk den av en venn. Han kjedet seg litt sinnsykt. Herregud! Når det lixom sto at den var ute sjekket jeg ikke hvem som sendte den. Men de hadde sett at den var ute på en side ifra utlandet. Det er sikkert bare kødd det også. Han sendte nettop en mail om at han hadde skrevet den. NEEEEEEEI Haha, der lurte han deg godt Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har vist fått en mail som skulle være "morsom." Jeg fikk den av en venn. Han kjedet seg litt sinnsykt. Herregud! Når det lixom sto at den var ute sjekket jeg ikke hvem som sendte den. Men de hadde sett at den var ute på en side ifra utlandet. Det er sikkert bare kødd det også. Han sendte nettop en mail om at han hadde skrevet den. NEEEEEEEI Haha, der lurte han deg godt Hei. Det hva slemt sagt, he jo ikke komt over at det kanskje er en måned til han komme ut. Stakkars meg!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Slemt sagt nei. Han har jo rett. Du ble lurt trill rundt! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei.Det hva slemt sagt, he jo ikke komt over at det kanskje er en måned til han komme ut. Stakkars meg!! Det var vel en god spøk... Særlig hvis du er SÅ desperat på Nokia 6230... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå