Novisen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har en diode/halvleder som sitter på en skikkelig kjøleribbe som er benevnt FW 26025 A1 - 99518 produsert av SEIM, Malaysia. Er det noen som har en konverteringsliste som kan hjelpe meg med et alternativt komponent, eventuellt et sted på nettet jeg kan finne ut av dette ? Hvor er det best å bestille slike komponenter ? Lenke til kommentar
razer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Prøv Elfa, der finner du "alt" Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Google. Du finner sannsynligvis et datablad på den, og da kan du finne erstatninger. Lenke til kommentar
Novisen Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takk for god hjelp Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Prøv Elfa, der finner du "alt" Må man ikke være registrert med organisasjonsnummer for å kjøpe fra Elfa...eller er de ikke så strenge med det....? Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Prøv Elfa, der finner du "alt" Må man ikke være registrert med organisasjonsnummer for å kjøpe fra Elfa...eller er de ikke så strenge med det....? Nei, har selv bestilt flere ganger derfra Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Du kan kjøpe på postordre, men må være registrert firma for å kjøpe med faktura. Det blir billigere frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå