Gå til innhold

Zahlamn heatpipe bedre en artic cooler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du ha 60-80 kroner holder det vel med en pengebusk.

 

Offtopic: :laugh: den var god! har ledd av det i et minutt nå... :laugh:

 

Ontopic: Zalman kjøler bedre enn artic cooling men han klokket 7mhz mer med artic cooling... gir ikke mening men likevel... :ermm:

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Skal du ha 60-80 kroner holder det vel med en pengebusk.

 

Offtopic: :laugh: den var god! har ledd av det i et minutt nå... :laugh:

Du ler jo av alt da :p

 

Jeg har Arctic Cooling og er fornøyd med den. Utrolig enkel å montere hvis du har gjort noe lignende før (det hadde ikke jeg, men det gikk bra).

Lenke til kommentar
Arctic cooling kjøler ikke rett på minnet da (desverre). Vet ikke om Zahlamn gjør det heller. Forresten så tror jeg Zahlamn bråker en god del mer enn Arctic Cooling. (Ikke skyt meg hvis jeg tar feil der)

Ingen skal skytes, bare spesifiserer litt her:

 

Bruker du heatpipen UTEN den valgfrie viften vil kjøleren være totalt lydløs, det er jo en passiv kjøleløsning. Benyttes derimot viften i kombinasjon med heatpipen, som er anbefalt for de nyeste grafikkortene/hvis du skal klokke noe særlig er løsningen alt annet enn lydløs. Bare sjekk støynivået på den viften, husker jeg riktig er det hele 33dB på maks, et faktum som avgjorde det for meg da jeg sto mellom de to produktene nevnt her. Er nå en lykkelig eier av en VGA silencer, meget førnøyd, klokket mitt radeon 9700 np fra 276/270 til 373.5/299.25, så jeg har ingenting å klage over.

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...