Gå til innhold

PSB Alpha T/B/C + SubZero Surroundpakke tilbud

Anbefalte innlegg

Til dere som har peiling på høyttalere og lyd! er disse høyttalerne noe og vurdere?

Takker for alle svar

edit: skal brukes som pc høttalere, pc-en blir brukt til DVD, Spilling og Musikk

skal ha meg et audigy 2 zs lydkort + den decodersaken til creatilve tenkte jeg eller bare pro utgaven av zs.

må man da ha en 5.1 forsterker??? hvis ja, hva er og anbefale får man noen bra til 2-3000?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville heller vurdert dette settet fra proson. Kombiner dette med en bra receiver til 3-4000kr og du har et knall surroundanlegg.

dem så jo ikke dumme ut, med tanke på prisen

men som jeg sa dem skal kobles til pc, har og det ser ut som de trenger en god forsterker, for man noe bra til 2-3000,-? og hva med denne denne dekoderen?

som jeg også sa jeg skal kjøpe et audigy zs 2 lydkort men spørsmålet er jo også om jeg skal ha pro eller ikke?

edit: ooops så ikke at du anbefalte en receiver :blush: men har du et merke og anbefale der også?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Jeg ville heller vurdert dette settet fra proson. Kombiner dette med en bra receiver til 3-4000kr og du har et knall surroundanlegg.

dem så jo ikke dumme ut, med tanke på prisen

men som jeg sa dem skal kobles til pc, har og det ser ut som de trenger en god forsterker, for man noe bra til 2-3000,-? og hva med denne denne dekoderen?

som jeg også sa jeg skal kjøpe et audigy zs 2 lydkort men spørsmålet er jo også om jeg skal ha pro eller ikke?

edit: ooops så ikke at du anbefalte en receiver :blush: men har du et merke og anbefale der også?

audigy zs 2 vil fungere greit. Men hva i granskauen skal du med en dekoder???

Da ville jeg heller lagt de pengene i en receiver som dekoder på en bedre måte...

Når det gjelder receiver får du mye mer for pengene når du kjøper brukt.

Kan nevne

Harman/Kardon avr5000. ca. 3-4000kr brukt

Yamaha rxv640. 3-4000kr brukt

Fra audio:

salg: elektronikk 25.02.2004 20:48:50

harman/kardon avr5000 Kr.: 3500

Avr5000 surroundreciever, 5x70w! Dolby Digital og dts. Pre out på alle kanaler! Svært bra nettdel, drar det aller meste av høyttalere. Original emballasje!

e-post: mailto:[email protected]

Endret av cdrom
Lenke til kommentar

da tror jeg det blir kanskje en Marantz

hadde utgaven av DVD&Hjemmekino der det var bilde av de høyttalerne da faktisk og der er settet priset til 13000,- så man må jo si at det er bra tilbud, selvom jeg ser at dem ikke er priset så høyt nå da sparer 2000,-på det pakketilbudet :D

ser at dem har 2 butikker i Oslo, får man det samme tilbudet der? er det butikker hvor man kan høre ¨på produktene?

Ellers skal du ha Tusen Takk for hjelpen cdrom, nå skal det endelig bli lyd i dvd-filmene :yes:

Lenke til kommentar

Ingen årsak :cool:

ville nok tro at du kan høre og kjøpe høyttalerne til den prisen i alle butikkene.

Hvis du virkelig skal ha et godt tilbud på marantz receiver i toppklasse så sjekk ut eltek nettbutikk->tilbudstorg...

Endret av cdrom
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva slags kabel bruker jeg fra SB Audigy 2 ZS kortet til Receiveren? Har desverre ikke fått tid til å sjekke ut høyttaler og receiver enda, men lydkortet er i boks.

Håper jeg klarer og få tid til å sjekke ut tinga i løpet av denne uken som kommer, derfor hadde det hvert fint med litt hjelp når det gjelder kabler også

hva må til for at man for utnyttet alt til det maksimale?

har jo ikke noe optisk ut eller slikt, men har jo en digital utgang, får jeg brukt den? klarer ikke å se for meg helt hvilken kabel som går derfra til receiver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...