eUnaas Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hei! fikk MSI kt3 ultra fra komplett.no i sta! kortet fungerer kjempe fint med stabile kortet jeg har vært borti! men jeg har problemer med lyden! (som er i HK!) etter en stund slutter den å virke! må restarte for å få igjang lyden igjen... hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har du prøvd å bytte drivere til hovedkort eller lydkort? Flasha bios? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 ja. men. kanskje jeg skal unstalle allt av lyd og instalere det igjen ... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 ...ingen som har dette hoedkortet? Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har dette hovedkortet, og lyden stikker ikke av hos meg...prøv og download de nyeste driverne eller noe. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 ...ja nå har jeg funnet det ut! ...brukte feil drivere og litt slikt! -er du fornøyd med HK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå