mandela Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei, det hadde vært fint om noen kloke og fingerferdige personer kunne skrive en guide til hvordan man kan lage et lydisolerte skap til kabinett. (billig&bra, går det an?) det er uten tvil en voksende interesse for støydemping, da støy har uheldige fysiske og psykiske effekter for mennesker og dagens datamaskiner ER store støykilder. selvfølgelig skriver jeg dette av egeninteresse da jeg ikke er fornøyd med støynivået til maskinen min, tross 12dB og 14dB vifter og en lydsvak harddisk, men jeg tror at det er en del flere som kan være interesserte i dette temaet. Lenke til kommentar
daho Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 jeg er enig med deg, det hadde vært fint det, kunne skrevet en guide selv, men har ikke mye tid, tg kommer Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Men dette kan man bare gjøre selv , jeg gjorde det uten noe hjelp. Tok meg 6-7 timer med sammenhengende jobbing og få skapet og og maskina isolert. Hvis dere vil se framgangsmåten så se her: http://forum.overklokking.no/frames/hovedf...d=24305&start=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå