j-- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Man bør egentligen oppgi at det er BIOS temp man går utifra når man sier åssen temp man har. ok, skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
Wild/card Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 radiatoren min er festet på toppen av kabinettet, med 2 120mm vifter som blåser inn i kabinettet. Har også 4 80mm vifter i kabinettet ( 2 nede, foran og 2 midt på bak) . Hovedkortet er et MSI k7n2 delta Ilsr, og bruker pc alert4 for å måle temperaturen. Skal legges til "historien" at jeg er helt n00b når d gjelder overklokking etc..men har fått helt dilla etter å ha lest endel her på forumet og har nå bygd meg et nice Lian li kabinett med vannkjøling. For å sjekke tempen i bios, må jeg boote maskina og gå inn derifra? Lenke til kommentar
Wild/card Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 *håpe noen kan fortsett tråden her....* Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) motherboard monitor henter jo info fra bios.. Endret 9. mars 2004 av kensyv Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg får aldri mer enn 45 grader. Jeg har Taisol Heat-Pipe kjøler. Og nei, rommet mitt er ikke kaldt, tvert i mot. I idle ligger gradene på 30-34 grader. (ca. 30 grader med støvfrie vifter). Lenke til kommentar
Wild/card Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Mulig at jeg kanskje har tatt på FOR mye Artic silver... Noen som kan fortelle meg hvor mye jeg bør bruke... Har forøverig ikke tatt på mye, men nok til at teksten på chipene blir borte....er d for mye? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det skal være et veldig tynt lag, slik at du nesten kan se gjennom pastaen. Lenke til kommentar
Wild/card Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Oki...kanskje jeg skal prøve å ta av litt i tilfelle jeg har tatt på for mye.... Har også lagt på en kobber chim rundt kjernen av prosessoren, for å beskytte den på- og av(føring) ehh...-tagning av vannblokka... Vil den ha noe å si på tempen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå