torry Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg blir i det siste stadig tuppet ut av bf-servere, prøver jeg å logge inn igjen får jeg melding 'CD-key in use'. Jeg har selvfølgelig kjøpt spillet og synes dette er mektig irriterende. Er det noen måte å ordne dette på? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Spør i butikken om du kan få et nytt spill ... Endret 7. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 virker som noen har rappa cd-keyen din Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 eller det kan virke sånn at serveren ikke har registrert at du har gått vekk fra serveren og trur du er der fortsatt ...så derfor kan du ikke komme deg inn igjen Lenke til kommentar
torry Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 "Det går en mann omkring i mina skor" - Bo Kaspers Orkester Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 "Det går en mann omkring i mina skor"- Bo Kaspers Orkester Dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå