Ceaucescu Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Kan lite om modding av kabinett, så det beste hadde såklart vært om jeg fikk plass til alt i selve kabinettet. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da spørs det hvor mye vann som kommer igjennom da, lang slange høy motstand. Det går sikkert hvis man bruker tykkere slanger, 3/4" eller 1" Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Er forskjellen på denne og denne bare det at den første har 1 vifte mindre, samt ikke dobbel radiator? Vil forskjellen være stor fra en vanlig radiator til en dobbel radiator? Hvordan er forskjellen på størrelsen på de forskjellige radiatorene? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva om du monterer radiatoren utenfor kabinettet da? På siden eller toppen hadde blitt bra. Eller hvis du skaffer noen føtter(noe som gir litt mellomrom mellom kabinettet og under lag, snakk om 1-3cm) kunne du hadd radiatoren i bunnen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg sendte mail til Microplex og spurte om følgende: Hei, Jeg bestillte Cooler Master Miditower, Aluminium TACT01 kabinett oss dere for en stund siden. Er meget godt fornøyd, men har et lite spørsmål. Jeg tenkte å kjøpe vannkjøling fra dere, men noen sa det kanskje kunne være problemer med å få plass til alt i kabinettet mitt. Det jeg lurer på er da om et komplett vannkjøings sett vil få plass i kabinettet mitt. Håper på svar. Takk. Da fikk jeg som svar: Hei! Jada, et komplett vannkjølingssett får plass, men det er klart du bør ikke velge den største radiatoren etc. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/cas-140.html Her kan du kanskje finne en måt på å montere radiator! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ooh! Nice! Takker, må bli vanlig radiator da. Ikke dobbel. Men det er egentlig greit. Er ute etter lav tempratur og lav lyd. Skal ikke overklokke noe særlig. Spurte forresten i Waterchill-forumet og der sa de jeg kunne gjøre det samme som man kunne i et Lian Li PC60 Kabinett. Bilder og info om hvordan det ble gjort kan leses her. Etter kriteriene jeg stillte ble jeg også anbefalt denne. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Man kan få plass til vannkjøling i alle slags kabinneter, bare ved hjelp av litt modding. O Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Det er nok riktig der, men som jeg sa tidligere så har jeg null peiling på modding av kabinett. Og vil derfor finne en løsning som gir meg muligheten til å modde minst mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå