div_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hallo finnes program som kan sammenligne 2 mapper?..grunnen er at jeg har mange filer i en mappe,det kommer hele veien nye, jeg prøver å backe up de nedlastede filene(stress)..for vet aldri hvilke filer som er de nye(kan ikke huske alle filnavnene)....det nytter jo ikke å se på "created", for de kan godt være laget i 2001 selv om jeg lastet i 2004 så er det et program som kan "se" hvilke filer som må overføres..for at filene/navn/antall/størrelse stemmer overens med hverandre i begge mappene........husk det er en haug med filer, gidder ikke overskrive allerede ekstisterende filer hver gang..det er oppi 10gb...så det tar for mye tid, og "sliter" harddisken undøvendig ps...programmet må IKKE slette filer om det finner ut at de 2 mappene det ikke er identiske..såfall må denne option'en kunne kobles vekk(husk mappens innhold øker hele veien) takker på forhånd Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 finnes det ingen sammenlignings program som dette??? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kanskje noe slikt? Riktignok ikke gratis, men om du søker på Google eller leter litt på Download.com etter "synchronize folders in windows" el. finner du sikker noe... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Litt usikker, men det er mulig CloneSpy har noen slike funksjoner. Men det er program som i hovedsak sletter klonede filer. Lenke til kommentar
tømta Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bruker selv ViceVersa PRO, kjempe kjekt program ViceVersa PRO Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 wow sewr ut som om vice versa gjør de tingene jeg ønsker? :-) takk for svar allesammen så langt! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 du er bare RÅ tømta, for et kongeprogram!!!! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 trn100 ja, det gjør også det ejg ønsker, men har ikke "ufroskningsmulighet" slik at jeg kan se hvilke filer som er nye, takk for forslaget uansett Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 fant visst "masse" program på downlaod.com under søking på synchronize folders , noen er tilogmed på høyde med viceversa pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå