SineTwo Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Som emnefeltet "sier" , har jeg problemer med å lese vanlig brente cd-r i min pioneer dvd-rom slotin i windows xp. Det omhandler hovedsakelig explorer. Her kan jeg verken se hvilken cd eller hva slags filer som ligger på den. Da jeg prøver høyreklikk og explore kommer den bare tilbake til mine dokumenter. Det som er rart er at hvis jeg går inn i dos promt, kommer jeg inn på cd'n som bare rakker'n og hvis jeg skriver install så installerer den som om det aldri var noen problemer. Men putter jeg samme cd-r i brenneren leser den fint uten problemer. Jeg vet det ikke er noe rart ved cd'en, for de funka før. Har dette noe med instillingene i Windows XP å gjøre? En eller annen ekkel wannabe beskyttelse av noe? Og har det noe med auto insert notification å gjrøe? for det er enkelt programmer som skrudde av dette, så derfor lurer jeg på hvor jeg får sjekka om jeg har de på eller av i windows (sjekka system devices, fant egentlig ingenting) På forhånd, Takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvilken DVD-spiller er det snakk om? Det du kan gjøre er å de om du finner siste firmware til den brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå