FaBiCon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 skal feste min plexi på kabinett døra. hva bør jeg bruke?? sånne nagler eller silikon`+++ . Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Frontrutelim funker bra det men da får du det ikke av igjen hehe Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har gode erfaringer med silikon. Da blir det også helt "tett", slik at støynivået ikke stiger noe særlig.. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Eller du kan buke silikon til og dempe lyden mens du borrer hull tilt øffe umbrako skruer med mutter Endret 7. mars 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dobbeltsidig teip fungerer også fint, helst litt bred... Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mener silikon er best. Nagler kan virke, men kan slå sprekker i glasset. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bruker vanlige skruer jeg bare å bore hull i kabinett veggen som har en mindre diameter enn skruene så funker da det også. kanskje ikke den beste løsningen.. men det funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå