Gaston Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg kommer inn i spillet, og kan se de andre spille, men jeg får aldri blitt med. Jeg har installert CS 1.6, da jeg var på LAN sammen med noen folk, og da spilte bare vi (ikke internett), og det gikk fint, men da skrev jeg ikke noe cd-key. trenger jeg det hvis jeg skal spille på nettet. Jeg kommer inn på mange forskjellige servere, men får ikke spilt. Og hva er spectators, må jeg vente lenge eller hva...? Mvh Gaston (nybegynner) Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har ingen ting med cdkeyen og gjør tror jeg nå.. Lastet du det ned fra en annen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 du må vel ha orginal cd-key for å få spelt cs på internett, men det er rart at du kjem inn på serverar som spectator og ikkje får spele. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Trykk "m" når du er specctator Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Ja jeg har fått lastet det ned av en venn ja. Jeg trykker "m" men det skjer ikke noe. Jeg har ALDRI tastet inn noe cd-key'er før jeg installerte det. Det er sånn LAN spill tror jeg. Men hvis jeg vil spille hvor skriver jeg cd-key'en og kan noen av dere sende meg noen orginale "ubrukte" cd-key'er? Mvh Gaston Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ja jeg har fått lastet det ned av en venn ja.Jeg trykker "m" men det skjer ikke noe. Jeg har ALDRI tastet inn noe cd-key'er før jeg installerte det. Det er sånn LAN spill tror jeg. Men hvis jeg vil spille hvor skriver jeg cd-key'en og kan noen av dere sende meg noen orginale "ubrukte" cd-key'er? Mvh Gaston haha, vittig *host* retningslinjer *host* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Men hvis jeg vil spille hvor skriver jeg cd-key'en og kan noen av dere sende meg noen orginale "ubrukte" cd-key'er? Ja, seff. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ja jeg har fått lastet det ned av en venn ja.Jeg trykker "m" men det skjer ikke noe. Jeg har ALDRI tastet inn noe cd-key'er før jeg installerte det. Det er sånn LAN spill tror jeg. Men hvis jeg vil spille hvor skriver jeg cd-key'en og kan noen av dere sende meg noen orginale "ubrukte" cd-key'er? Mvh Gaston Ingen gidder å gi deg cd-keys, kjøp half life. Du må lage en ny konto i steam får og bruke den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Posten stenges da vi ikke har lyst til å hjelpe eller oppfordre ander til å hjelpe andre med piratkopiering. Vennligst les retningslinjene før neste post, du ligger allerede på tynn is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg