Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visst du ikke vil tulle i registeret, så må du reinstallere.

Tulle i registeret er gøy :fun: bare si meg hvordan...

Dette ekke lov... :thumbdown:

Å tulle i registry er 100% lov. Finnes ikke akkurat noen lover som hindrer meg i å endre på programinstillingene mine. :roll:

Lenke til kommentar
Å tulle i registry er 100% lov. Finnes ikke akkurat noen lover som hindrer meg i å endre på programinstillingene mine.  :roll:

Så med andre ord er det fullt lovlig å gå inn i registeret å tweake en 30-dagers trial? ;)

Hvis den som programmerer 30-dagers trialen er så dum at han har en teller i registry for å holde styr på dagene, er det nesten å be om trøbbel. :roll:

...men da er det ulovlig, ja...

Lenke til kommentar

Om jeg lager et program med en låst funksjon som du lett kan låse opp, men jeg gir beskjed om at denne funksjonen skal du betale for å låse opp, da har du med andre ord ikke lov til å låse den opp.

Back to topic;

Hvorfor skal du endre informasjonen? Nå vet jo jeg at dette er en pirat-kopi, men om det ikke hadde vært det, er jo lisensen registrert på en spesifikk bruker. :shrug: Skrev du feil navn elns? :p

Lenke til kommentar
Om jeg lager et program med en låst funksjon som du lett kan låse opp, men jeg gir beskjed om at denne funksjonen skal du betale for å låse opp, da har du med andre ord ikke lov til å låse den opp.

Så er det vel muligens slik at Crack ikke nødvendigvis skal låse opp noe greier, men bare nøs i det øyeblikket han skrev inn navnet sitt fordi lisensen til PS luktet litt rart. :p

Lenke til kommentar

Så er det vel muligens slik at Crack ikke nødvendigvis skal låse opp noe greier, men bare nøs i det øyeblikket han skrev inn navnet sitt fordi lisensen til PS luktet litt rart. :p

Jepp, det la jeg til under.

Det du quota var svaret mitt på fikling i registeret med en f.eks 30 dagers trial.

Skjønner poenget, lets move on... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...