Crazy Joe Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Etter å ha kjørt en 3dmark03 test så kan man lagre resultatet på en fil, men når jeg skal hente den frem igjen så får jeg ikke frem resultatet av testen. Noen som vet hvordan man gjør det ? Hvorfor får jeg ikke lagret de som execl ? Mvh Ole Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Var å letet på sidene til "futuremark" en gang, der stod det at man skulle åpne disse filene (.3dr) i excel. Må ha pro versjon.... Utklipp fra sia: Q: The "Open Result In Excel" is disabled (or greyed out). How do I enable it? A: You need 3DMark03 Pro in order to get it enabled. You will also need MS Excel and IE6 to be installed. Link: http://service.futuremark.com/servlet/Inde...search=1&page=1 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Altså, du må kjøpe fullversjonen for å kunne få utnyttet disse funksjonene. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Man kan vel uploade en lagret score likevel.. Ihvertfall i '01 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Joda, du kan uploade til orb med gratisverjonen av både 01 og 03. Edit: trykkleif. Endret 7. mars 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå