Telcontar Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Nettopp innstallert WinXP på min stasjonære maskin og alt gikk knirkefritt. Men det er et stort MEN her, innstallerte DivX 4 codec og ikke alt funker. Det er visse avi filer som ikke vil kjøre, er det noen som har peiling på om det noen andre codecs som er nødvendig og hvor finner jeg disse?? Alt funket i W2K, hadde da forrige versjon av DivX og DivX 4 innstallert. Telcontar Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 hei har samme problem her. men visst du åpner fila i den gamle versionene av media player skal det fungere. høyreklikk på fila, open with, program files/windows media player/mplayer2.exe håper dette hjelper!"! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hvis du mangler noen kodeker kan du laste ned NIMO codec pack her:http://users.chartertn.net/bpearson/Nimov432.exe den inneholder alt du trenger+litt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 prøvd The Playa som følger med DivX 4 Codec'en?? den funka bra for meg. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 http://www.tiasoft.de/ På denne linken finner du microdvd player som fønker veldig greit for min del i WinXp. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 Takker for svar, er på skole akkurat nå så jeg skal gi tilbakemelding om hvordan det går. I mellom tiden er det bare å komme med flere forslag. Telcontar Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 Vel, innstallerte codec pakka. Nå kjører Windows Media Player bare lyden på avi fila, mens bildet ikke kommer (det er ikke snakk om DivX fil det funker greit nå). En får vel leve med det, selv om det merkelig nok fungerte i W2K. Telcontar Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Har det samme problemet selv. Vil helst bruke kun en avspiller, og er fornøyd med mediaplayer, så hvis noen finner en løsning si i fra... Det jeg har finni ut er at divx filene er kodet (video) med to formater; MSmpeg4 og DivXmpeg4 (tror jeg, er på skolen jeg oxo... :smile: En av dem får jeg spillt av, den andre ikke (selv ikke med nimo codec pack) Noen som veit hvor man kan få tak i DivX og mp3 codecene som microsoft skal slippe/har sluppet til XP? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hadde ikke noe problemer med det jeg :smile: XP er konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå