Diablito2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) jeg lurer på hvor jeg stiller på cpu - ram ratio, pga nå jeg klokker min p4 2.6 800MHz og kommer opp over 2.9. klikker rammen i vinkler. jeg har GeiL DDR pc3200 ram som da er 400MHz, men når de kommer opp mot 450MHz, konker de ut. er det noen som har dette HK'et og kan hjelpe meg? jeg vil gjerne klokke høyere pga "annskaffelse" av vannkjøling håper på seriøse svar. -diablito- Endret 7. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 KOM igjen da!+11!! noen må jo ha dette hket ?!?! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) doh, du sier det jo selv, rammen konker, den er godkjent for 400, og du skal ha den over 450, ikke rart du får problemer..., kjøp pc3700+ ram kikk etter cpu/fsb ratio, 1:1 er standard, du må da sette det på noe ala f.eks 4:3 men det er jo best å øke fsb framfor cpu, spesielt på pentium maskiner Endret 8. mars 2004 av Spirre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tenkte jeg kunne slenge inn et spørsmål i denne tråden siden jeg har et lite problem med samme HK... Jeg lurer på hvordan jeg sitter på AGP/PCI lock på dette hovedkortet... Har satt AGP/PCI frequency på 66.66/33.33 i bios, men ifølge AIDA32 så er den på 75MHz inne i windows... Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) doh, du sier det jo selv, rammen konker, den er godkjent for 400, og du skal ha den over 450, ikke rart du får problemer..., kjøp pc3700+ ram kikk etter cpu/fsb ratio, 1:1 er standard, du må da sette det på noe ala f.eks 4:3 men det er jo best å øke fsb framfor cpu, spesielt på pentium maskiner JA MEN!!!!!!!!! HVOR stiller jeg på cpu - ram ratio??? må jeg kanskje flashe biosen?? er det ingen som vet? ???? og neste gang, les posten min SKIKKELIG!!! quoter meg selv: jeg lurer på hvor jeg stiller på cpu - ram ratio ps, vil ikke bruke mer penger på ram.. -diablito- Endret 8. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå