lockdog Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva er forskjellen på diskene? Lenke til kommentar
zippy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 eneste forskjelden jeg ser i farta er : Hoder (Fysiske) og pb har Dataoverføringshastighet 100 MBps (ekstern) / 65.6 MBps (intern) og jb har Dataoverføringshastighet 100 MBps (ekstern) / 75.3 MBps (intern) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Takker. Så da kjøper man selvfølgelig JB. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 PB har FDB-motor, noe som gjør at disken lager mindre støy. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Ah, så det er ikke bare fordeler med JB. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er vel egentlig PB modellen som er den "beste" her. Den store forskjellen på disse er støyen som er nevnt her. FDB vil si at den har oljelager istedet for kulelager. Mindre støy og mindre slitasje, noe som kan medføre mindre sjanse for kræsj og lenger levetid. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) er jo forskjell her ja henholdvis Fluid Dynamic Bearing (FDB)-motor, Data Lifeguard, Shock Guard (pb) og Data Lifeguard på Jb Edit: og på sata jd modellen er det jo Data Lifeguard, SecureConnect, FlexPower hva står alt dette for ? Endret 7. mars 2004 av spetter Lenke til kommentar
zippy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hopp over western og sats på en seagate barracudda Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 BB = 2MB cache JB = (MB cache PB = JB med FDB om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hopp over western og sats på en seagate barracudda Jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 På WD sine hjemmesider finner man de ulike diskene under forskjellige forbrukergrupper (enterprise, home osv) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvor stor forskjell er det på støyen mellom diskene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Støy-forskjellen (oppgitt der jeg leste det) er bare noen få dB, men det er mulig støyen er mer behagelig i PB. Har selv 3 PB harddisker og selv om alle maser om at WD-diskene bråker som et helv!@¤# så er det SÅ VIDT jeg hører en av harddiskene når den ligger i senga ved siden av meg i et USB-kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå