Astra16vT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvilket progam er best til og skrive ut DVD cover med??? Noen og anbefale. Bruker nå Nero Cover Designer men det viker ikke alltid på pc'n min. Hender jeg må scanne bildene jeg skal printe ut mange ganger... Skriver bare ut et tomt ark med covere margene på... Bildet er helt fint i programmet. Er frustrerendes ut tid krevende. Bildene kan skrives ut og ses i alle andre programmer.... Finnes det et alternativ til dette prgrammet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Kan du ikke bare prøve å installere programet på nytt? Fungerer helt topp hos meg! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Funker fi nt hos ,meg å.. programmet er topp, aner egentlig ikke om andre prog, men du kan jo prøve å søke etter det på google eller www.download.com .. der finnes endel gode freewareprogrammer! Lykke til! Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Det virket helt perfekt til en liten stund siden. Var utroligt fornøyd med det. Er bare så kjedelig og scanne dokumentene flere ganger.... Ja har reinstallert det 3 ganger....... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det er ikke bare noen innstillinger i Nero, som er feil eller mangler? Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har lett etter det men ikke funnet noe.. Siden det ikke er en konstant feil tror jeg ikke det er det som er feil... Men er ikke sikker kan jo være mye rart. Tenkte om det var noen som hadde opp levd dette selv.... Men det ser ut til at jeg kanskje er alene om det foreløping da..... Lenke til kommentar
olehenrik82 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Neon som vet hvordan man justerer størrelsen på malene i Nero? Hvis man f.eks skal printe ut label til et dvd cover som tar flere dvd'r og da er tykkere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 CoverXp er ett flott program og bruke til og skrive ut dvd cover. Finner det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg