CS_eR GøY Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 har amram og komplett samme leverandør?? skal til mormor og morfar i påskeferien lite å gjøre!! skal dra på mandag og bli hele ferien!! :sad: vill ha noe å gjøre nytt 3d kort på komplett stod det ubekreftet 22.3 nå står det 19.4 på amram står det fortsatt 22.3 jeg bor i oslo så jeg kan stikke innom lageret!! kommer amram til å få inn 22.3 eller får de det også 19.4? mvh CS_er gøy Lenke til kommentar
labri Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvis amram ikke får inn kortene før 12. april kan det rett&slett bli drygere enn jeg kan takle. Det kan gi seg utslag i en psykisk knekk. huttetu Lenke til kommentar
labri Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Fikk i dag mail fra amraam at de kun fikk inn et lite parti retail-kort, og at resten sannsynligvis kom 12. april. Åhhh - skjebne! Jeg som var på nippet til å kjøpe retail. Nå må jeg vente 3 uker til på bulk-versjonen.... Jeg er fra meg! Vurderer å kjøpe et annet kort nå. Kan nesten vurdere 7500 også. Noen som har gode råd? Som f.eks et supertilbud et sted, slik som det var på Gainward Golden Sample på pcmax for en tid tilbake? please Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Har de fått in korta?? set stod ikke noe på hjemme sida dems men er du sikker?? har de flere igjen? Lenke til kommentar
labri Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg er temmelig sikker på at de hadde fått inn noen få retail ja. Men de gikk rett ut igjen til de som hadde bestilt dem. Lenke til kommentar
tjalle Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Nå kan dere angre nå! Jeg er en av de få som fikk retailkort fra amraam, bestilte 1.feb. og fikk faktisk telefon fra dem "om jeg fremdeles ville ha kortet?". Det er service det!!! Lenke til kommentar
labri Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Hvor bor du? Heldigvis ser det ut til at resten av kortene kommer 4. april, og ikke 12. leve amraam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå