Omar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Veit noen hva låta som bandet i filmen "O brother were art thou" heter? Jeg Må ha den låta!§!! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) A man of constant sorrow Endret 7. mars 2004 av Same- Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Veit noen hva låta som bandet i filmen "O brother were art thou" heter?Jeg Må ha den låta!§!! jeg provde ogso og finne den etter at jeg hadde sett filmen.. Uten hell >( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Sangen "I Am A Man Of Constant Sorrow" og sunget av John Hartford. Du finner den sikkert under Soggy Bottom Boys og. Endret 7. mars 2004 av zeph Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 eit kjapt søk på amazon.com etter soundtracketo brother ....... gav dette resultatet I Am A Man Of Constant Sorrow - The Soggy Bottom Boys featuring Dan Tyminski VEEEELDIG bra sang OG film Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 -Feilpostet Hvis du leser undertittelen til Lyd, lydkort, høyttalere, musikk, så vil du fort sjønne at denne er feilpostet. Tar du deg en tur under off topic, så finner du et forum for akkurat dette! Flyttes til Film, Tv og Musikk der den hører hjemme! Å lese undertittler kan hjelpe ganske mye, også undersøke litt rundt på forumet før du poster om du er i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå