Freqtal Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Korfor kan ikke eg lage en POLL? Og kordan kan eg få laget meg en poll? Må eg spørre moderatorene? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ser du denne knappen? . Mvh Meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 bare andmins og mods kan lage polls, tror jeg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) QUOTE (MaD_DoG @ 07/03/2004 : 14:14)Ser du denne knappen? .Mvh Meg. Ja, MaD_DoG, eg ser den knappen! Eg e ikke like evneveik som deg! Men du har vel aldri trykket på den knappen å sett ka som skjer! For det som skjer er: Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Du kan ikke starte en avstemning Skjønner? Neivel... EDIT: Trykkleif Endret 7. mars 2004 av PCXray Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Trenger ikke å kalle en person evneveik fordi han ikke har trykka på en knapp da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Får den meldinga jeg å, når jeg trykker på den... QUOTE (ZkedaR @ 07/03/2004 : 15:01)Trenger ikke å kalle en person evneveik fordi han ikke har trykka på en knapp da Endret 7. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nei, beklager at jeg ikke testet på forhånd. Dum som jeg er. :-) Det er vel en grunn til at brukere ikke kan starte en poll da. Tenker det ville blitt litt kaos. Angående evneveik, så har jeg mine mangler jeg og, som alle andre. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 QUOTE (MaD_DoG @ 07/03/2004 : 15:09) Nei, beklager at jeg ikke testet på forhånd. Dum som jeg er. :-)Det er vel en grunn til at brukere ikke kan starte en poll da. Tenker det ville blitt litt kaos.Angående evneveik, så har jeg mine mangler jeg og, som alle andre.Mvh Meg. Hehe, mente ikke å være slem, men test ut litt før du svarer! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Feilpostet samt elendig emnetittel. Passer under tilbakemeldinger. Og som det har blitt sagt her, kun admin og moderatorer kan lage "polls". Stenges. Endret 7. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg