Gå til innhold

#overklokking.no!! på mirc(undernet)

Anbefalte innlegg

det er nå kommet en overklokking.no mirc-kanal!! (for øyeblikket uofisiell (hint, hint overklokking.no-folka!) )

join #overklokking.no på undernet!

man kan få hjelp, eller bare chatte med folk, den er et slags utvidet forum med en slags vri.. :smile:

er ikke op eller no, så d er ikke selvreklame, men kanalen er for øyeblikket ganske liten, men dden blir mer etablert hvis vi får flere folk inn, håper alle kan ihvertfall komme innom og si hva de synes, eller bare for og prate litt om løst og fast.. uansett er alle velkommne!!!!!!!

[ Denne Melding var redigert av: fy_pokker på 2002-03-21 22:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, undernet er kjedelig, EFnet gjelder :wink:

En ting til, kan du begynne å si "IRC" i stedet for "mIRC"? Veit det virker pirkete, men mIRC er bare en irc klient (et program). Blir bare av en eller annen grunn irritert over at folk sier mIRC når de egentlig mener irc :wink:

[ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-03-21 22:25 ]

Lenke til kommentar

Hehe, var ikke ment grettent, men mer som en standard kommentar, og jeg må vel si at jeg liker meg mye bedre på efnet enn undernet.. Men, gjør som dere vil, så lenge dere er fornøyd med det skal ikke jeg legge meg noe mer opp i deres saker! :smile:

Lenke til kommentar

Naah...QuakeNet ruuler! Men det er vel mest ment for Gamere da men :razz: Men thomasr, eg er fullstendig ening med det at folk sier mIRC i stedet for IRC, da kan det på en måte antydes det at kun mIRC-brukere har kun lov til å komme på de ned og den kanal, menst nIRC, pIRCh, nIRC xIRC og andre klienter er ikkje velkommen på den kanalen i det heile tatt!

så si IRC når det er selve IRC-nettet det er snakk om, og bruk mIRC , nIRC og det når det er snakk om klientene generelt! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...