fy_pokkers Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 det er nå kommet en overklokking.no mirc-kanal!! (for øyeblikket uofisiell (hint, hint overklokking.no-folka!) ) join #overklokking.no på undernet! man kan få hjelp, eller bare chatte med folk, den er et slags utvidet forum med en slags vri.. :smile: er ikke op eller no, så d er ikke selvreklame, men kanalen er for øyeblikket ganske liten, men dden blir mer etablert hvis vi får flere folk inn, håper alle kan ihvertfall komme innom og si hva de synes, eller bare for og prate litt om løst og fast.. uansett er alle velkommne!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: fy_pokker på 2002-03-21 22:22 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Æsj, undernet er kjedelig, EFnet gjelder :wink: En ting til, kan du begynne å si "IRC" i stedet for "mIRC"? Veit det virker pirkete, men mIRC er bare en irc klient (et program). Blir bare av en eller annen grunn irritert over at folk sier mIRC når de egentlig mener irc :wink: [ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-03-21 22:25 ] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 hva er "kjedelig" med undernet? undernet er bra Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hm... han thomasr gubben virker litt gretten... Kanskje har små genitalier eller no.... JOIN OVERKLOKKING.NO på UNDERNET!!! Hilsen DethZaint (OP på overklokking.no) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hehe, var ikke ment grettent, men mer som en standard kommentar, og jeg må vel si at jeg liker meg mye bedre på efnet enn undernet.. Men, gjør som dere vil, så lenge dere er fornøyd med det skal ikke jeg legge meg noe mer opp i deres saker! :smile: Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hm... hva er egentlig forskjellen på de forskjellige nettene? noen liker det, andre liker det... som asus og abit liksom? en: det er best! annen: nei! det er best! en: opp i rompa di! annen: nei! opp i rompa di! .... noe sånt? Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg bruker multi-server funksjonen i xchat så jeg er på både undernet og efnet..(noe man nå kan gjøre med mIRC også..) Myye brukbare linuxfolk på undernet.. Men mere norske overklokkings folk på efnet.. do like me:] Lenke til kommentar
shorin Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 been there,men første gang jeg IRC'et på 3 år:) ellers er d en "koslig kanal" lol Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Naah...QuakeNet ruuler! Men det er vel mest ment for Gamere da men :razz: Men thomasr, eg er fullstendig ening med det at folk sier mIRC i stedet for IRC, da kan det på en måte antydes det at kun mIRC-brukere har kun lov til å komme på de ned og den kanal, menst nIRC, pIRCh, nIRC xIRC og andre klienter er ikkje velkommen på den kanalen i det heile tatt! så si IRC når det er selve IRC-nettet det er snakk om, og bruk mIRC , nIRC og det når det er snakk om klientene generelt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå