[Protus] Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Tja, kjøpe nå nivida eg. Men eg telle vel ikkje som fullblodstysker siden eg bur i Norge also du er vel jente so da er du unskylt de kan verken hoppe po ski eller kjope riktig skjemkort.. Var dette ment som en Kødd ? Vi godtar ikke diskriminering her på forumet, regner jeg med. Det finnes vel jenter som har like mye peiling på slikt som oss gutter, dette var i så fall frekt hvis det var seriøst ment. Endret 7. mars 2004 av [Protus] Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Tysk er noe dritt må jeg si , men de vet hvilken produsent som er best da Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ' date='07/03/2004 : 18:50'] Tja, kjøpe nå nivida eg. Men eg telle vel ikkje som fullblodstysker siden eg bur i Norge also du er vel jente so da er du unskylt de kan verken hoppe po ski eller kjope riktig skjemkort.. Var dette ment som en Kødd ? Vi godtar ikke diskriminering her på forumet, regner jeg med. Det finnes vel jenter som har like mye peiling på slikt som oss gutter, dette var i så fall frekt hvis det var seriøst ment. du så no at det der va en kødd hva ellers er det vi har alle disse smiliene til? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Merlin: hvem er dama som du har på bildet ditt? Endret 7. mars 2004 av SpaKonG Lenke til kommentar
hart Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Merlin: hvem er dama som du har på bildet ditt? SpaKonG: Det er hun som de på Hilton gård er så stolte av å være i slekt med..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå