Nitromarsjipan Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg skal droppe den der, men jeg skal alikevel ha litt overkill fordi jeg tror ikke blokka mi er den beste. Her er noen bilder av pumpa mens faren min holder den, sånn at den ikke snur seg til kortsiden og lager en ny tsunami. Endret 8. mars 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hva med å bruke den pumpa, og bruke ekstremt typpe ledninger. Evt kjøre den på litt lavere voltstyrke. Store muligheter med så kraftig pumpe. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 DAAAAAMN, den spruten var ikke lite fet Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg tror ikke det blir så godt for psuen, pumpa trekker 9A v/12v og ca.3,7A ved 5v, jeg tror det er bedre å kjøpe en ny isteden. Jeg skal kansje bruke en lensepumpe som pumper "bare" 1200l/t og kjøre den på 5v, vi får se. om noen dager skal jeg dra å kjøpe pumpe slanger nipler ol. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan jo fremdelese bruke den ,fest på bilbatteri og variabel motstand. Men tviler på at blokken tåler trykket da... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvor mye bråker den pumpen? Gidder ikke betale masse porto hvis en biltema lensepupe gjør susen De minste lensepumpene der må vel funke? Men jeg vet ikke om de er laget for å gå kontinuerlig da Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 @Fragletrollet: Da må det i tilfellet være en GIGANTINSK variabel motstand, 9A@12v er ikke lite. Det er ikke en trykkpumpe så blokka klrer seg, jeg ville tenkt mer på slangefestene. @gsm Pumpa bråker ikke veldig mye, ca 20-25dB tror jeg, man hører bare at motoren går rundt, som et svakt "virr". Jeg har tenkt å bruke denne som pumpe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hva med å lage en liten film hvor du spyler noe/noen med pumpa? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) @the coolkid: Jeg har ikke videokamera... Hva skal jeg lage/skrive/tegne/? her? Kom med forslag! Endret 9. mars 2004 av Nitromarsjipan Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 drage kanskje? eller noe snøstormgreier? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @Fragletrollet:Da må det i tilfellet være en GIGANTINSK variabel motstand, 9A@12v er ikke lite. Det er ikke en trykkpumpe så blokka klrer seg, jeg ville tenkt mer på slangefestene. @gsm Pumpa bråker ikke veldig mye, ca 20-25dB tror jeg, man hører bare at motoren går rundt, som et svakt "virr". Jeg har tenkt å bruke denne som pumpe. Finnes vel sånne motstander, brukes det ikke mope liknende i kraftige forsterkere? Uansett, kjør den på fult i badekaret med store slanger og blokk og radiss, bare for å se hvordan det går... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 en variabel motstander i en forsterker brukes selvfølgelig ikke rett på utgangen.. når man kommer såpass høyt opp i effekt, så begyner ledning tverrsnitt og gjøre seg gjeldene og.. tror det blir en del vareutvikling i den motstanden gitt.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg (dvs faren min) vært på biltema og kjøpt pumpe, slange og nippel. Legg merke til at han bare har kjøpt èn nippel, og ikke 4 som jeg skulle ha, pumpa han kjøpte var også feil... Men men, det var ikke så ille, jeg fant ut at hvis han hadde kjøpt de 4 niplene hadde to av de ikke passet. Pumpa var ikke så verst den heller, 450l/t og spruter vann ca 65cm opp i lufta uten slanger. Jeg skal få sendt han på et nytt "tokt" til biltema i morgen, jeg skal kjøpe niplene, og noen slangeklemmer siden niplene ikke passet helt på slanga. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva med å dra til biltema sammen med han? Bare en ide..... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg måtte ha dratt innom to ganger uansett. Jeg har begynt på tanken, lager av en cola boks. update kommer senere i dag.. Noen som hvet hvordan jeg kan få vannet til å se ut som cola? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 vel, du kan jo kjøpe svarte rør? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg tenkte på noe man heller oppi vannnet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kult prosjekt, ble inspirert og har fått inntrykk av at jeg ikke er dn eneste lykke til Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tenkte på noe man heller oppi vannnet. Cola er svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå