Gå til innhold

Er det noen som selger CD-plater i Bergen?!?

Anbefalte innlegg

Dette må nesten være en spøk!?!

Jeg har travet rundt i Bergen by i dag for å finne noen som kan selge meg cd-plater på spindel av et OK merke. Det er jo bare dritt! 25 JallaCD til 299 kroner! Hva er dette for noe?

OK, så i morgen blir det vel en utflukt til Komplett på Laksevåg, men har hørt mye rart om den butikken. Er det noen som har vært der, og som kan bekrefte at de har varer inne?

Håper på svar fra dere bergensere der ute.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er titt og ofte innom butikken på laksevåg, og de har som oftest plenty med mmore 80min stående..

alternativt kan du stikke ned på minde (mot nestun) og innom absolutt data. sist gang jeg var der nede, hadde de 100cd noname spindler, pluss et vell av andre merker og pakker.

også har du iqdata ved sentralbadet, men jeg regner med det er der eller clas ohlson du fikk jalla-cd'ene fra.. :smile:

Lenke til kommentar

Jepp, jeg var både på IQC og Clas Ohlson :smile:

Ler bare når jeg ser de prisene. IQC klarte faktisk å overbevise meg om å kjøpe et TNT2 MX64-kort i april i fjor... "Jææævlig bra kort!! Holder i massevis flere ÅR framover".

Det var vel 30 sekunder etter at driten var installert at jeg bestemte meg for å sette meg inn i denne teknologiske verdenen. Endte med at jeg bygde ny maskin i fjor sommer.

Bra å høre at MMORE er vanlig hyllevare på Komplett, regnet vel med det, men kjipt å stå på Laksevåg med uforrettet sak...

Takker og bukker til dere alle!

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det du sier om Verbatim, men de er litt for dyr til å kjøpe til masselagring av DivX/MP3/BackUp som kanskje skal brukes et par ganger. MMore har jeg gode erfaringer med.

Ellers har jeg prøvd SmartBuy som overrasket meg positivt.

Men de greiene du finner på Clas Ohlson/Expert/IQC holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...