Andreaz69 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HEI! Jeg har en Handspring Visor, som jeg er godt fornøyd med. Den hotsyncer jeg med data'n via en USB cradle.. trykker på knappen, og alt ordner seg selv.. plutselig så fungerer det ikke lenger.. Hotsync-iconet er i tray USB kabelen står i (Har byttet plass med musen, og musen fungerer fint i den samme porten) Avinstallert, og reinstallert Palm desktop software, med hotsync. Det er jo litt kjipt nå, om Handspringen skulle låse seg... Siste gang jeg fikk kjørt hotsync var i februar, og en del nytt har jo kommet til etter det.. pluss at jeg kjører "yeps" kryptert lommebok på den.. (genialt program) og det er jo litt kjipt om jeg ikke får synca dette... Noen forslag? Cradelen står fastlimt på toppen av chassi, så den har ikke vært i bakken.. Finnes det en måte å måle om den er i orden? F.eks om det kommer spenning på noen av pinnene? mvh Bjørn. Lenke til kommentar
zippy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 høres ut for meg at du har et driver problem. Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hei.. hvilke drivere? Jeg har ingen kontakt mellom cradle og PC.. skjer ingenting om jeg bytter USB port.. har kjørt den USB utility saken hos Palm, som resetter USB, men uten hell der heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå