thorsan Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei Emne sier vel nok? Suse 9.0 Ti4200 Lastet ned og kjørt sh på nvidia install saken, den kompilerte driver for meg, kjørte insmod nvidia, endret X conf saken fra nv til nvidia, og sjekket at load glx blir utført. Alikel sier SaX2 at 3d ikke er supported. Fikk jo dette til før jeg byttet til A64? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) I SuSE 9.0 bør du etter NVIDIAs anbefalinger bruke driverene som ligger i Online Update (YOU). Ikke alle drivere gjør at SaX viser at 3D-acceleration er på, bl.a. mine ATi drivere. Du kan se om 3D-acceleration er på ved å skrive # glxinfo | grep render Endret 7. mars 2004 av objorkum Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Når jeg kjører A64 versjonen da finner jeg ikke driveren i YOU, tror dette har sammenheng med at når jeg kjører installer saken da sier den ifra om at det ikke finnes en versjon for min distro og kompilerer en fersk en. Skal teste den saken du nevnte der. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Dobbel, (skjedde ikke no i opera etter 2.45 minutter trykkte engang til jeg) Aldri mer Endret 7. mars 2004 av thorsan Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Nei glem det fant ut at spell skal ikke startes fra console hehe... [Edit] Posten var fordummende for min egen person _ Thorsan Endret 12. mars 2004 av thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå