clusen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hej, Jeg kan købe et (brugt, selvsagt) Sony DCR-VX1000. Jeg har set på specs og reviews for kameraet på diverse web-sites, men langt de fleste er fra dengang, det kom frem (for læææænge siden ) Er kameraet ok i dag? Eller burde jeg hellere bruge de 9.000-12.000 danske kroner på et andet, nyt kamera? Råd modtages med tak - Claus Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 VX1000 er jo (tror jeg) verdens første semiproffe 3CCD-kamera! Ytelsen er veldig bra, men jeg skjønner at det er litt risky å kjøpe et såpass gammelt kamera. http://www.bealecorner.com/trv900/trv-comp.html dette er en side om TRV900, men det står en del på den siden om VX1000. Det er ikke så lett å finne info om det kameraet lengre. For 10000 så får du et VANVITTIG bra kamera. MEN det verste er vel at du ikke har noen garanti lengre Dersom jeg hadde hatt 10000 tror jeg egentlig jeg ville kjøpt det faktisk... Kjøp så i tillegg et NP-F960 (største batteriet) og en XLR-adapter. Så har du faktisk et kamera i klasse med PD150 for under 15000, og det er IKKE verst! Lenke til kommentar
clusen Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Tak for svaret... Men i morgen skal jeg ud og se på et VX-2000 til 12.000 kr. En anden køber kom før mig, men kunne åbenbart ikke betale - så nu fik jeg tilbuddet igen. Tralalalalala... - Claus Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Heldiggris Det kan være det beste kjøpet jeg har hørt om i hele år... og i fjor Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvorfor får du så gode tilbud? er det fordi du bor i danmark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå