Gå til innhold

Sony DCR-VX1000 - er det ok i dag?

Anbefalte innlegg

Hej,

Jeg kan købe et (brugt, selvsagt) Sony DCR-VX1000. Jeg har set på specs og reviews for kameraet på diverse web-sites, men langt de fleste er fra dengang, det kom frem (for læææænge siden ;) )

Er kameraet ok i dag? Eller burde jeg hellere bruge de 9.000-12.000 danske kroner på et andet, nyt kamera?

Råd modtages med tak :thumbs:

- Claus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VX1000 er jo (tror jeg) verdens første semiproffe 3CCD-kamera! Ytelsen er veldig bra, men jeg skjønner at det er litt risky å kjøpe et såpass gammelt kamera.

http://www.bealecorner.com/trv900/trv-comp.html

dette er en side om TRV900, men det står en del på den siden om VX1000. Det er ikke så lett å finne info om det kameraet lengre.

For 10000 så får du et VANVITTIG bra kamera. MEN det verste er vel at du ikke har noen garanti lengre :(

Dersom jeg hadde hatt 10000 tror jeg egentlig jeg ville kjøpt det faktisk... Kjøp så i tillegg et NP-F960 (største batteriet) og en XLR-adapter. Så har du faktisk et kamera i klasse med PD150 for under 15000, og det er IKKE verst!

Lenke til kommentar

Tak for svaret...

Men i morgen skal jeg ud og se på et VX-2000 til 12.000 kr. :w00t:

En anden køber kom før mig, men kunne åbenbart ikke betale - så nu fik jeg tilbuddet igen.

Tralalalalala...

- Claus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...