Leetrune Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Når skal nokia tenke nytt!!!!??? den henger fat på 128X128 og dårlige skjermer på de fleste telefoner!!! Eneste forskjellen er jo nesten design, latterlig. Eneste en telefon som skiller seg ut nesten... hmmm ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hmm....hva skal man svare.... "Ja" ? Glimrende diskusjon. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Nokia er på vei ut av markedet nå, pga sine kjedelige telefoner, og deres dårlige kvalitet, jeg mener hvem har vel ikke hatt en nokia med feil? Jeg holder fullt og holdent med Sony Ericsson. Selv har jeg en z600, kjempetelefon til en relativt lav pris! Endret 7. mars 2004 av Rasch Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Når skal nokia tenke nytt!!!!??? den henger fat på 128X128 og dårlige skjermer på de fleste telefoner!!! Eneste forskjellen er jo nesten design, latterlig. Eneste en telefon som skiller seg ut nesten... hmmm Tja, ikke vet jeg, men TFT-skjermen på 208x176 piksler og 65000 farger på min Nokia er ihvertfall helt rå, og det er stort sett det meste av mobilteknologi på den. Kaller ikke det å henge etter. Men så vil du vel kanskje at en mobiltelefon skal være like kraftig som en bærbar pc.. og kanskje ha like stor skjerm også? @Rasch: Z600 er jo ikke annet enn en T610 i klappformat. Stor og kladdete i forhold til T610. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Telefonen er generelt bedtre også, og hvor mye betalte du for denne nokiaen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nokia er på vei ut av markedet nå, pga sine kjedelige telefoner, og deres dårlige kvalitet, jeg mener hvem har vel ikke hatt en nokia med feil? Jeg holder fullt og holdent med Sony Ericsson.Selv har jeg en z600, kjempetelefon til en relativt lav pris! Er de på vei UT av markedet? På grunn av deres dårlige kvalitet? Gutten min, det er ikke 1. april i dag... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tok kanskje litt i, men de selger mindre og mindre pga konkurenter som begynner å komme seg nå! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Telefonen er generelt bedtre også, og hvor mye betalte du for denne nokiaen? Spiller vel ingen rolle hva jeg ga. SonyEricsson har jo en ganske stor feilprosent på sine telefoner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tok kanskje litt i, men de selger mindre og mindre pga konkurenter som begynner å komme seg nå! Vel, Nokia annonserte nylig et salg av 6600 til 2 millioner. Så, i tillegg til dette, har de fleste Nokia telefoner, uansett hvordan du vrir og vrenger på det. Ja, se signaturen min. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen av nokia telefonen tåler ikke en dritt! altså fuktskade og lignende ting, men det er jo det samme på nesten alle telefonene. Jeg liker nokia veldig godt, gode menyer og gode telefoner. offtopic: hvorfor har nokia aldri komt med klapp telefoner? de har jo bare 7200 Samsung f.eks, de har jo s100,s300, e700, v200 og p400. De har jo nesten bare klapp telefoner! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mobiltelefoner tåler generelt ikke å være mobile. Temperaturforandringer tåler de ikke, for da blir det kondens, fuktighet og fuktskade. Men det største problemet er vel at folk ikke behandler tingene sine noe særlig pent - det er nok der de aller fleste problemene kommer fra. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Enig i det jendor. Var på elkjøp, og der innrømte de at det skulle ikke hvert lov å selge mobiler i norge, for det at der er så mye fuktskade på mobilene! meste parten av mobilene de får inn, er det fuktskade på! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/27/392067.html Forbrukerrapporten ba 25 selgere anbefale en driftssikker mobiltelefon. Ingen av dem nevnte Nokia, mer enn halvparten anbefalte Siemenstelefoner.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/02/27/392067.html Forbrukerrapporten ba 25 selgere anbefale en driftssikker mobiltelefon. Ingen av dem nevnte Nokia, mer enn halvparten anbefalte Siemenstelefoner.. Funksjonalitet framfor kvalitet, sier nå jeg. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Så du mener at Nokia har bedre funksjonalitet enn konkurrentene? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Så du mener at Nokia har bedre funksjonalitet enn konkurrentene? Ja, det mener jeg, med visse unntak. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) 6600 er den eneste telefonen jeg kan skryte av, og som virkelig er hefig. ellers er det stort sett bare dritt og møkk.. SE 4evah! Endret 7. mars 2004 av Sealine Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Så du mener at Nokia har bedre funksjonalitet enn konkurrentene? Ja, det mener jeg, med visse unntak. Så hvilke funksjoner har Nokia som konkurrentene ikke har? Kalori-måler? Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Så du mener at Nokia har bedre funksjonalitet enn konkurrentene? Ja, det mener jeg, med visse unntak. Så hvilke funksjoner har Nokia som konkurrentene ikke har? Kalori-måler? Lurer jeg og på. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Forbrukerrapporten ba 25 selgere anbefale en driftssikker mobiltelefon. Ingen av dem nevnte Nokia, mer enn halvparten anbefalte Siemenstelefoner.. Jeg lurer bare på en ting... stoler virkelig Forbrukerrapporten på selgere? Det gjør ikke jeg. Og de har bare spurt 25 stykker. Som ikke engang kan være i nærheten av en seriøs undersøkelse. Latterlig. Tar hele greia med en spade med salt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå