tuXy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Leitet etter steder der man selger mx300 men finner ingen :/ Vet den har gått ut av produksjon, men trenger den sårt. Er det noen som vet om steder som fortsatt selger den , jeg hadde satt pris på om noen da sa ifra. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Den tror jeg i beste fall at du må få tak brukt... Sikkert noen her på forumet som sitter med en slik de ikke bruker... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvis du ser her så har du i allefall 2 webshoper som selger. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 eller så kan du jo kanskje få kjøpt en brukt ?? tilfeldigvis har jeg en mx300 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvorfor akkurat MX300? Jeg ville ikke kjøpt det en gang til. Har lett for å bli svett og seig på det svarte. Virker litt "gummiaktig", mer enn plast. Skal sies at surfer på en del lugubre sider... Lenke til kommentar
tuXy Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Har sett i de fleste nettbutikker ,ingen som har det selv om det står på nettsiden deres. Men er åpnen for å kjøpe brukt om den er pent brukt.... Om det er noen som har kan de jo sende meg en pm så kan vi se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå