HondaNSR Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvor finner eg MSN messenger til mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du har noe som heter Agile messenger+ at det er en del andre og... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 agile messenger ja. det er vel det folk bruker. Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Bruk eMessenger! Du går in på wappen på www.google.com og så velger du å søke på mobilwebben... Søk på msn messenger, og da finner du noe som heter eMessenger.. last ned d! D funker på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det ikke cMessenger det heter da? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Hei På min siemens m55 bruker jeg QSM, mens på min accompli 008 bruker jeg mimessenger. Begge to fungerer bra, men jeg sliter med at m55en min blir frakoblet i hytt og pine. Accomplien kjører stabilt i mange timer uten problemer. Har hørt mye bra om tipicme også. Om telefonen din ikke har java kan du benytte deg av msn på wap, eller xml på http://start.e-messenger.net/ Denne bruker jeg på jobb der vi kun har tilgang til internet gjennom en proxy. Mvh Simen Edit: For å finne de forskjellige programmene anbefaler jeg www.midlet.org og google. Endret 7. mars 2004 av carwash Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 hvilken mobil har du..? har siemens SX1 Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 cmessenger er vel et program du laster ned, men det er ikke emessenger. E messenger går du bare inn på en side og logger deg på og vips du er inne på msn... Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hvor finner man alle disse typer messenger da? Lenke til kommentar
vånted Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) noen som har noen erfaring med msn programs til z600 da ?? edit: har testa e-messenger sin "wap" versjon. den fungerer i og for seg greit, men skulle gjerne hatt en javaaplett istedet.. noen som veit om en slik kan fungere i bakrunnen, også når telefonen er klappet igjen ?? Endret 10. mars 2004 av vånted Lenke til kommentar
vånted Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 noen som får QSM til å fungere ?? Jeg får bare feilmelding om cant connect når jeg prøver å koble opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå