energy_x Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg kom over denne siden her: http://www.matrixuk.co.uk/matrixuk.htm Kan det stemme at du kan få en av disse tingene gratis hvis du venter i kø? eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Det virker litt for godt til å være sant ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Det viser jo at du kan få £10000 gratis...Bare du venter i kø. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Sitat: "We are able to accept payments by credit and debit card and are the only site of this kind who are World Pay verified!" Dette er en form for pyramidespill.... E nok noen andre som blir rik av dette... Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Det var dumt, kunne tenke meg de £10000 jeg Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hadde ikke blånekta heller hvis det hadde hvert så lett... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Hadde ikke blånekta heller hvis det hadde hvert så lett... ja, 3x£10000 Cash, må vel være muligt å få sammme tingen flere ganger? nei, der er nok best å la vær å registrere seg på slike ting ja....vis noe ser for godt ut til å være sant, da er nok ikke sant. EDIT: Topic under Webshoperfaringer?Er ikke dette feil postet? Endret 7. mars 2004 av Swifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå