anders02 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei! Jeg bestilte nylig Asono HD500 20 GB. Under spesifikasjoner står følgende: Hardware | Remote Control | Yes Samtidig ser jeg at de selger fjernkontroll til HD500 til 249 kroner. Misforstår jeg hva de mener med Hardware | Remote Control | Yes? Det står jo ikke noe om at dette er en opsjon. Jeg bestilte spilleren fra Dagbladets butikk på web. Anders Lenke til kommentar
goggen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nei, fjernkontroll følger ikke med. Og den er uansett så dårlig at det er like greit å droppe den investeringen. Den har feks. ikke noe display. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det følger ikkje med. Den kan vere veldig grei å ha av og til, men eg synes ikkje at den er verdt 250kr.. Lenke til kommentar
anders02 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg skulle gjerne hatt en HD-basert spiller til under 2700 kroner med fjernkontroll. Finnes dette overhodet? Jeg har lett og lett, men ikke funnet noen til under den prisen. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå