page Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvorfor er det ingen klokke som skjermsparer på p800 når den går i "hvilemodus",det er bare blank skjerm.(F.eks T610 har jo ei klokke som spretter frem & tilbake på skjermen...)Noen som vet? Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Der er det jo.... Velg kontrollpanel - skjerm - power. Sett "Strømsparing" til "klokke". Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 uhm.. Sikker? Funker ikke hos meg, får bare opp: av, etter 2 min, etter 3 min, etter 5min.....etter 30 min... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du får screensaver software til P800. Med det kan du velge klokke. Husker ikke helt hva det heter, men et lite søk på my-symbian burde gjøre susen. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du får screensaver software til P800. Med det kan du velge klokke. Husker ikke helt hva det heter, men et lite søk på my-symbian burde gjøre susen. Vet det har vært diskutert på forumet her også... 1mnd siden eller noe sånt... Den avataren din "Swag", er det kassettspilleren til C64? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå