P3xy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65BUSB eller Thermaltake WinGo V8000A (finner ikke link ) Hva er det beste valget med tanke på støy,kjøling,utsende,kvalitet,smarte løsninger?? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du skal ha LianLi for f*** Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 sier bare som resten sier jeg..kjøp LianLi du. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 må henge meg på resten og si LIAN LI. thermaltake er bare et kjedlig ferdigmodda kabinett. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du burde virkelig vite svaret på dette allerede... Alle vil selvfølgelig svare Lian-Li, og det ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du har sikkert skjønt det nå, men.... Lian Li. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Lian Li, Lian Li, Lian Li, Lian Li! (Thermaltake er stygt, forferdelig, og ferdigmoddet.) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det som faller deg best i smak, for min del så er lian li et ok kabinett men digger coolermaster. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det som faller deg best i smak, for min del så er lian li et ok kabinett men digger coolermaster. digger lian li og coolermaster jeg.. og chieftec, og en hel del andre produsenter Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Når det gjelder: støyEr ikke helt sikker, men om du velger en stillegående strømforskyning vil ihvertfall ikke Lian-Li kabinettet være støyende... Det står vel egentlig mest på resten av PC'en (dvs. HD, PSU, CPU-kjøler, vifte på skjermkort, vifte på chipset osv...).kjølingBegge deler er vel Aluminium, men vil tro Lian-Li har best kjøle-egenskaper.utsendeDet er jo subjektivt, men jeg syns definitivt Lain-Li er stiligst. Veldig stilrent kvalitetUten tvil, Lian-Li smarte løsningerSå absolutt Lian-Li!!!! Er vel ikke mye tvil nå ? Lian-Li er overlegent det meste Endret 8. mars 2004 av megavolt Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Thermaltake Har ikke prøvd lian-li da, men det er god kvalitet i Tt sine kabbiser Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 TT er bare bra det også.. sitter selv på et Xaser III kabinett, meget fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå