Alex007 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage lyd i front på goe gamle chieftec'en min? har hovedkort med uttak til dette, men har ikke noe å koble på, hva trenger jeg?? noen som har utført dette tidligere? add bilder da vell Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 du trenger vel en pc-speaker( liten høytaler med no ledning på), men hva skal du med det? det er jo bare et irritasjons moment (mener jeg) har du ikke et eller andre høytalere til pcen? -diablito- Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 stikk innom elfa, kjøp 5 meter høgtalarkabel(bør vel ha tre ledarar i den), kjøp like mange ho og hannpluggar som du har lydut/inn gangar og lag skøyteledning, hopluggen festar du f.eks. over 3,5plassen og vips så har du lydutgang i front Lenke til kommentar
Alex007 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 hei, jo har høyttalere til pcen, både hjemmekino annlegg og creative høyttalere. men pointet er att ikke alle headsett har like lang ledning. og da sitter jeg med kabinettet feil vei på LAN Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 skaff deg en minijack splitter.. det bruker jeg her. har delt en lyd utgang i 3... slik at jeg kan koble til pchøyttalere, headset og anlegg. ( men husk at du da deler signalet i 3. signalstyrken vil da være 1/3 av den opprinnelige.. ) dette funker fint på dataparty osv. hvis du har for kort ledning så kjøp deg en skjøteledning for minijack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå