Dynejonas Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Definer <<i kveld>> Møtt på problemer?Herr sokkel og fru festehull ville ikke komme overens? Neida bare kødder!Ikke ta deg ner av det.Var BARE en kødd.Tipper kjøleren din funker bra jeg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 hehe, har satt den på nå med den gamle xp1800+ kjøleribba ligger den på 33c idle. (les : han har xp2700+) og en liten 60mm vifte på (som knapt kjøler) og en 80mm med 4 forskjellige LED's. gamle temp var idle over 45c så må si jeg er meget fornøyd mvh BalleMann Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hehe, har satt den på nå med den gamle xp1800+ kjøleribba ligger den på 33c idle. (les : han har xp2700+) og en liten 60mm vifte på (som knapt kjøler) og en 80mm med 4 forskjellige LED's. gamle temp var idle over 45c så må si jeg er meget fornøyd mvh BalleMann Ser ut til å fungere bra da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) synes den var skummelt stygg men virker sikkert bra Endret 14. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 synes den var skummelt stygg men virker sikkert bra Hehe,man kan vel ikke så at den var pen akkurat nei. Men den funker jo bra Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva ed å la en vifte blåse inn, og en ut? det skal fungere vist du setter di rett vei i forhold til kjøleribbene tror eg Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hadde det ikke vært bedre å brukt et rett tårn med en vifte på hver side og evt en på toppen, istedenfor en Y ville ta mye mindre plass, ville kansje bli høyere men alle minitowere har mye plass der. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) skjønner rettogslett ikke hvorfor du vil at balleman skal demontere den saken der nå.. Den funker jo über.. Endret 19. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hadde det ikke vært bedre å brukt et rett tårn med en vifte på hver side og evt en på toppen, istedenfor en Y ville ta mye mindre plass, ville kansje bli høyere men alle minitowere har mye plass der. Den Y'en du har nå er den mest effektive. Hvis du setter viftene mot hverandre så vil de kjempe mot hverandre, og det vil gi tapt kjøle effekt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 nå gidder jeg ikke lage en ny en og jeg synes at den kjøler kjempe bra sånn som den er nå Ballemann Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 skjønner rettogslett ikke hvorfor du vil at balleman skal demontere den saken der nå.. Den funker jo über.. Hei Mente selvsagt at han ikke skulle mekke den om hvis den virker. Ville forhøre meg siden jeg har vært inne på tanken med et 'kjøletårn' selv. Er klar over at viftene ville motartbeide hverandre, dette kunne vel elimineres med en plate midt imellom dem, da ville de ikke blåse rett mot hverandre, Magne Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bra prosjekt! Kunne tenkt meg å lage en 2*120 med en dualribbe jeg har jeg ! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 med 2 Delta-vifter da hadde faen meg hele maskinen din letta Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 skjønner rettogslett ikke hvorfor du vil at balleman skal demontere den saken der nå.. Den funker jo über.. Hei Mente selvsagt at han ikke skulle mekke den om hvis den virker. Ville forhøre meg siden jeg har vært inne på tanken med et 'kjøletårn' selv. Er klar over at viftene ville motartbeide hverandre, dette kunne vel elimineres med en plate midt imellom dem, da ville de ikke blåse rett mot hverandre, Magne Da har du denne "Y" løsningen med en gang. Og en skarp vinkel gir en høyere motstand en en slak vinkel. Skal en hente ut mere kjøling på luft så må en vel begynne med edel metaller, forgylling eller no? Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 nice balleman prøv og lag en lik bare me to delta vifter Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 var "tøff" den da! men hvorfor maser alle om at de jobber mot sin hensikt om begge viftene blåser inn, ville da vært mye bedre med en inn og en ut? med ribbene lissom... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 var "tøff" den da! men hvorfor maser alle om at de jobber mot sin hensikt om begge viftene blåser inn, ville da vært mye bedre med en inn og en ut? med ribbene lissom... Nei, men hvis det hadde vært en skilleplate ned til kjøleren hadde det hele vært løst! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Lurer på hvordan et design med heatsink ala denne og med en vifte plassert på toppen som suger vil virke jeg . Side vifter blåser inn i heatsinken på begge sider og toppvifte suger ut . Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 med 2 Delta-vifter da hadde faen meg hele maskinen din letta har planer om å lage det, men vet ikke helt hvordan. noe sier meg at 2x120mm delta på vanlig feste bracets vil bli en dårlig kombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå