ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hehe, fikk i oppdrag av en kompis som var at jeg skulle lage en kjøler til han, jeg ble bare glad for at han ville ha meg til å lage den. den ble ikke så værst eller (synes ikke jeg da) (ps: den skal lakkeres senere) bilde 1, bilde 2 og bilde 3. hva synes dere da? mvh BalleMann Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Veldig dårlige bilder, tatt med webcam eller? Ikke gale, men kanskje litt "hjemmelaget"? Kas materiale e det du har brukt? Ser ut som papir eller noe tape... Jaja, men artig idè og prosjekt... Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvilken vei blåser viftene? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) hakke noen vifter på, men begge kommer til å blåse innover... Og ja det er teip ja, innerst er det et rør som passa perfekt til en 80mm vifte kutta den i 2 og delte den varsomt så den skulle passe Ballemann edit : webcam ja Endret 7. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 burde gi bra kjøling med mindre støy du ville nok ikke vunnet en design konkuranse med den men den gjør sikkert jobben -diablito- Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 burde gi bra kjøling med mindre støy du ville nok ikke vunnet en design konkuranse med den men den gjør sikkert jobben -diablito- hehe, serlig pen er den ikke, det skal jeg innrømme, men jeg skal lakke den i morra (blå eller gull metallic(elns)) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 lækker den ja..... he he.... få høre hvordan den kjøler når den er ferdig da. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vil ikke viftene muligens jobbe litt mot hverandre? Tror du ville fått bedre ytelse om de sto og trakk luft ut. Spes om du lager skjørtet rundt ribben litt lenger ned. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Vil ikke viftene muligens jobbe litt mot hverandre? Tror du ville fått bedre ytelse om de sto og trakk luft ut. Spes om du lager skjørtet rundt ribben litt lenger ned. Hmm ok, får prøve alle tenkelige muligheter . Men nå er det natta for meg natti natt Balle Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 plass til den da? hakke peil, den var til en kompis vettu men tror det er plass ja. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva ed å la en vifte blåse inn, og en ut? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Hva ed å la en vifte blåse inn, og en ut? det tror jeg ikke ville funket, lufta ville ikke gått ned til ribba... men en fin tanke likevell, takk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 for å være slem : det var utrolig styggt. For å være snill : bra ide da, men du kunne ikke valgt en annen vifte? @ballemann i en annen post Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) for å være slem : det var utrolig styggt. For å være snill : bra ide da, men du kunne ikke valgt en annen vifte? @ballemann i en annen post edit : ja jeg vet den er stygg, men han som skal ha den har ikke vindu, så da spiller det ingen rolle. Endret 9. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ok, har han prøvd den nå da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ok, har han prøvd den nå da? nope, han sliter med å få av den game *flire* og sa har han bare en 80mm vifte. Men han skulle kjøpe seg i dag tror jeg mvh BalleMann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Karen som jeg laget den til, kommer på LAN til meg i kveld, så da skal jeg sette den på og skjekke temp Skal gi dere temp osv litt senere i kveld mvh ballemann Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg er spennt på ressultatene! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Får håpe viftene ikke fungerer mot sin hensikt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå