Jooakim Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Endret 12. august 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 snart.. offisielt om noen uker Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mulig denne tråden er lagt død men det kommer 26/3 vis noen fortsatt lurte Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. hørte eg nokon si warez? men det er jo heilt klart at du kan stille på vanskegrada til botane da dette er eit singelplayerspel. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. Slikt snakker vi ikke her.. Administratorene liker ikke warez-snakk Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg mekka hele spillet for 6 mnd siden!!!! DEVIANCE! Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg mekka hele spillet for 6 mnd siden!!!! DEVIANCE! *pirke* eh... *pirke, pirke* er *host Warez lov da *host Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ehh.. faren min var med på å "host" utvikle spillet... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jaha? Tror heller det er warez, jeg da menne Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. Skjønner ikke hvordan folk kan finne underholdning i å spille mot boter. Eneste spillene der jeg synes boter funker sånn noenlunde er når man er sånn 5 kompiser mot 40-50 boter i Battlefield og Rainbow Six Raven shield/Athena Sword Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ehh.. faren min var med på å "host" utvikle spillet... ehh... *host* det trodde jeg å på*host* BTW: dropp warez prat på forumet Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 spillet er helt rått, det er en multiplayer og en singelplayer i condition og det er bare helt topp. , vil anbefale de som ikke har fått tak i condition zero om å få det så fort som mulig for den kommer nok til å bli utsolgt ganske fort Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Single playeren i CS:CZ er helt elendig. Våpen og karakter modellene er ikke gode nok for et spill i 2004. Gjenntakelse i miljø og omgivelser er også et irritasjons- moment. Våpen og sound effects er heller ikke gode. Har ikke prøvd Multi playeren i spillet, men den må være ekstremt god hvis dette spillet skal reddes. Ikke skaff dette spillet om du ikke får det gratis. Spill heller Counter-Strike, det er mye bedre balansert. La oss håpe at CS2, om det kommer, vil bli bedre. PS: Nå vil jeg vel få mye "konstruktiv kritikk" fra mange CS- folk. Endret 18. mars 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Har ikke planer om å kjøpe det, men hvis jeg kunne fått det gratis ville jeg selvsagt takket ja. Får se hva andre folk synes om det. De jeg kjenner altså, man kan ikke alltid stole på fremmede. EDIT: Fjerna et tegn som lurte seg inn i innlegget. Endret 18. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
Master_games Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg fikk det gratis, og jeg er enig singelplayer er litt dårlig men multiplayer er ganske bra når det gjelder grafikk og botene og mapsene er ganske modifiserte, ser mer ekte ut nå da, våpnene er blitt skina og har fått bedre treffsikkerhet. MVH Master_games Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå