arthoz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Hepp, tenkte jeg kunne skrive litt her, for å sjekke om det er andre som har samme problemet som meg. det blir nemlig masse svarte klumper rundt modeller i noen spill jeg spiller(som forandrer seg veldig ofte), og jeg tror det er pga Anti-aliasing(men det er umulig å vite, siden det er umulig å skru av i begge spill, eller i driver-saken) Spillene er "Deus Ex: Invisible War" og "Wakeboarding Unleashed". håper noen kan hjelpe å si hva som er feil, evnt hvordan skru av anti-aliasing, jeg har søkt litt rundt på med google, og på deus ex forumet, men fant ingenting nyttig. Screenshot av problemet, det røde viser problemet: På forhånd, takk (ja, jeg har testa med forskjellige drivere) Endret 7. mars 2004 av arthoz Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er enkelte spill som har problemer med dagens AA implentasjon. Sånn er det bare. Men AA skal vel fungere i DE:IW hvis man slår av "bloom" effekten. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 tja, glemte å si at jeg har prøvd å skru av bloom, og deus ex var jo ikke eneste spillet, however, hos broren min fungerer det utmerket, med veldig likt oppsett(samme skjermkort drivere, nf7 2.0 hk[jeg har nf7-s] osv osv), utenom at han har radeon 9800. kan det være radeon9500 som mangler full støtte, eller er skjermkortet skadet? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm, har samme grafikkortet som deg og skal kjøpe meg DE: IW skal komme tilbake nå jeg har fådt det og gi beskjed om jeg har samm problemet som deg Men jeg har aldi had problemer tidligere med kortet Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har ikke hatt problemer med det før, jeg heller, håper for din skyld at ting virker skikkelig (selvom det trolig betyr at skjermkortet mitt er småherp) (deus ex: invisible war er forresten kjempegøy) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg får forresten samme feilen rundt modellen(racketen) min på dette spillet: http://www.candystand.com/games/xj_shock_xjpp.htm om det er noen med radeon9500 som gidder å teste ut, og si ifra om de får rare områder rundt racketen. ser ut som jeg må ha meg nytt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå