Jooakim Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvordan "deler" jeg lyden fra en video? f.eks hvis jeg laster ned en film - f.eks "is tid" .... hvordan kan jeg få lyden i en fil og filmen i en fil? Fordi når jeg skal prøve å spille på dvd spilleren min kommer det en melding at det mangler en lyd-fil??????? Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tja, du kan gjøre det i adobe premiere, men det blir kanskje litt stress å skaffe det programmet for en så enkel operasjon.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 jeg har movie maker men jeg klarte det ikke..... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Må man ha en lyd-fil og en video-fil når man skal spille en film på en dvd-spiller?? Endret 7. mars 2004 av joketheass Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 VirtualDub gjør jobben! http://www.virtualdub.org/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, du kan gjøre det i adobe premiere, men det blir kanskje litt stress å skaffe det programmet for en så enkel operasjon.... ok hvordan gjør man det i adobe premiere? har 6.5 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 VirtualDub gjør jobben! http://www.virtualdub.org/ for å sitere..... Ikke bruk piratvare! - Dessuten er VirtualDub mye bedre med komprimering og video-mekking enn hva Premiere er, Premiere er et videoredigeringsprogram - ikke noe komprimeringsprogram. Skal du imidlertid encode til MPEG2 - så har ikke VirtualDub denne funksjonen siden en må betale for å få tilgang til en MPEG2 encoder (teit, idiotisk osv ja), så da må du nok stresse litt mer med et DVD authoring program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå