TiMMi- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg holder på å hjelpe en venninne med den nye hjemmesiden hennes, og lurte litt på hva dere syntes om designet. Siden finner dere her Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 litt stili... Kjempestilig mener du vel!? + likte idèen! + ganske bra gjennomført - litt lys-lys grå bakgrunn på overskrifta inni boksen. den Index-overskrifta - vanskelig å utvide meny - kunne gjerne sett den litt større? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 - litt lys-lys grå bakgrunn på overskrifta inni boksen. den Index-overskrifta- vanskelig å utvide meny - kunne gjerne sett den litt større? Ehm, jeg ser desverre ikke den lyse gråfargen på laptopen min, så kan ikke svare for den, men skal sjekke d ut... grunnen kan være at hele siden er tegnet og scannet, og at d derfor ikke er helt hvit farge... I teorien vanskelig å ordne slik at man kan utvide menyen med tanke på at siden er tegnet og scannet... så fant ikke noen mulighet for å endre dette... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 - Original Det skal du ha! - Definer den hvite bakgrunnsfargen på body. Med det XP-themet jeg bruker nå er den lysegrønn som default, så det ser litt rart ut. Den gjør jobben og skaper et litt "personlig" preg. Den hadde ikke fungert som Microsofts hjemmeside, men til en vanlig om_meg-side er den absolutt brukbar. 4 av 6 Jam's Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Genial ide! Men pass på å få til en safig bra a:hover på menu-itemsa. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Hihi, den var søt Synes siden ble fin, fargerik, original og personlig Dessuten var "Marielle" forbanna søt EDIT: Om du vil fikse den litt dårlige bakgrunnsfargen: 1. marker bakgrunnen med polygonal lasso. 2. Still brightness (fremdeles markert) til maks og contrasti til minimum. Jippi! Endret 6. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Dessuten var "Marielle" forbanna søt Mer Mariell her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Og hun spiller TROMMER!!! *finne fram stikker* Bah, no more trommesett Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) sorri, hun spille egentlig gitar då. Hvis du vil ha det helt rett. Edit: i bandet, ikke på bildet! Endret 6. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kreativitet/originalitet: 6/6 fargevalg: 5/6 Oversikt: 5/6 banner: 5/6 Overall: 5 Rett og slett en genial hjemmeside. Eneste jeg kan se er at det var litt vanskelig å se gul fargen på den hvite bakgrunnen.. også passer det det med enda flere tegninger.. av blomster og sol osv, sånn som jenter alltid tegner.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Morsom idé, morsom side. Fiiiiiin dame... Det ble kanskje litt for mye av det gode? Kunne kanskje blitt enda bedre med en litt mørkere bakgrunnsfarge? Gult på hvit bakgrunn = rømme på sjokoladepålegg... Grunnet orginalitet for den faktisk en femmer; Endret 7. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå